6 061 lukukertaa ·
9 vastausta
6k lukukertaa
9 vastausta
Kuinka pakkaan ja kuljetan kivisen työtason parhaalla tavalla?
Hei,
Olen löytänyt käytetyn kivisen työtason (2,8 m), jonka haluaisin mielelläni keittiööni. Ongelmana on vain, että minun täytyy keksiä jokin hyvä tapa kuljettaa se. Aluksi ajattelin vuokrata peräkärryn ja hakea sen itse (300 km edestakaisin). Mutta uskallanko? Tarvitsenko jonkinlaisen kehyksen tai vastaavan, jotta se olisi turvallisesti sijoitettuna? Olen googlannut kuin hullu, mutta en ole löytänyt mitään tietoa, joka olisi tehnyt minusta viisaamman. Onko täällä ketään, joka on saanut työtason toimitettuna ja muistaa, miten se oli pakattu? Tai vielä parempi - joku, joka on ollut samassa tilanteessa kuin minä ja keksinyt loistavan ratkaisun?
Olen löytänyt käytetyn kivisen työtason (2,8 m), jonka haluaisin mielelläni keittiööni. Ongelmana on vain, että minun täytyy keksiä jokin hyvä tapa kuljettaa se. Aluksi ajattelin vuokrata peräkärryn ja hakea sen itse (300 km edestakaisin). Mutta uskallanko? Tarvitsenko jonkinlaisen kehyksen tai vastaavan, jotta se olisi turvallisesti sijoitettuna? Olen googlannut kuin hullu, mutta en ole löytänyt mitään tietoa, joka olisi tehnyt minusta viisaamman. Onko täällä ketään, joka on saanut työtason toimitettuna ja muistaa, miten se oli pakattu? Tai vielä parempi - joku, joka on ollut samassa tilanteessa kuin minä ja keksinyt loistavan ratkaisun?
Aina pystyasennossa!
Jos aiot kuljettaa sitä peräkärryssä, laita se jonkin joustavan päälle, kuten kaksi irtonaista rengasta, ja rakenna tukeva teline kuten kuvassa yllä.
Oleta, että se painaa.
Ostin juuri itse 285x70x3cm, eikä koskaan pysty käsittelemään sitä yksin. Sain apua veljeltä, ja olemme molemmat aika vahvoja, mutta ei ollut helppo juttu kantaa sitä parkkipaikalta keittiöön.
Jos aiot kuljettaa sitä peräkärryssä, laita se jonkin joustavan päälle, kuten kaksi irtonaista rengasta, ja rakenna tukeva teline kuten kuvassa yllä.
Oleta, että se painaa.
Ostin juuri itse 285x70x3cm, eikä koskaan pysty käsittelemään sitä yksin. Sain apua veljeltä, ja olemme molemmat aika vahvoja, mutta ei ollut helppo juttu kantaa sitä parkkipaikalta keittiöön.
B BennySand sanoi:[kuva]
Inga problem att bygga en
Inga problem att bygga en egen ställning. Har tyvärr ingen bättre bild på bara ställningen men denna byggde jag när jag hämtade två granitskivor som var 3000X1300 och 1500X1150.B BennySand sanoi:
Byggd av 45X95 reglar.
tack för era svar! Måste dock erkänna att det känns lite trixigt med tanke på att jag är väldigt mycket nybörjare på allt som handlar om att bygga . Men om jag skulle få till något likande , funkar det lika bra att frakta i släp med kåpa? Bor på glesbygd och vet inte var jag ska få tag på skåpbil..D Dublin sanoi:
Tämä on hieman ohuempi malli ja myyjän mukaan sen pitäisi painaa noin 80 kg. Hän on luvannut auttaa minua peräkärryyn, ja toivon, että joku uusista naapureistani voisi ehkä auttaa saadakseen sen taloon. Joka tapauksessa näyttää siltä, että tästä tulee haaste.Huddingebo sanoi:
Aina pystyssä!
Jos aiot kuljettaa sitä peräkärryssä, sinun on asetettava se jonkin joustavan päälle, kuten kaksi irtonaista rengasta, ja rakennettava vakaa teline kuvan mukaisesti.
Laske, että se painaa.
Ostin juuri itse koon 285x70x3 cm, ja ei koskaan koskaan, että sen saisi yksin kuljetettua.
Sain apua veljeltä ja me molemmat olemme melko vahvoja, mutta ei ollut helppo juttu kantaa se parkkipaikalta keittiöön.
Kuinka leveä ja minkä paksuinen levy on? 80 kg kuulostaa vähältä noin pitkälle levylle. Yleensä paino arvioidaan suunnilleen näillä painoilla:
Kivilevy, joka on 20 mm paksu, painaa noin 60 kg/m2, 30 mm levy noin 90 kg/m2 ja 40 mm levy noin 120 kg/m2.
Kaappi hupulla menee aivan hyvin niin kauan kuin ne kestävät painon. Ajoin omani avoimella peräkärryllä!
Kivilevy, joka on 20 mm paksu, painaa noin 60 kg/m2, 30 mm levy noin 90 kg/m2 ja 40 mm levy noin 120 kg/m2.
Kaappi hupulla menee aivan hyvin niin kauan kuin ne kestävät painon. Ajoin omani avoimella peräkärryllä!
Ok, niin ystävällistä!A Annaastrom sanoi:
Ehkä se on 2 cm paksu ja siinä on aukko liedelle jne.
Jos siinä nyt on aukko, niin se on erityisen herkkä.
Kivikauppa, josta ostin, neuvoi olemaan kuljettamatta sitä peräkärryllä.
Samaan aikaan olen lukenut heistä, jotka ovat tehneet sen. Mutta älä aseta sitä suoraan peräkärryyn. Peräkärryillä on usein erittäin huono iskunvaimennus.
Grundstött
· Halland
· 28 348 viestiä
Kuulostaa hyvältä vetää se trailerilla.A Annaastrom sanoi:
Ota mukaan muutamia 2,8 m pitkiä lankkuja, joille voit asettaa levyn.
Sitten riittää, että sidot kaiken yhteen narulla/nauhalla, jotta se pysyy lavan keskellä.
Ja aja varovasti!
Voisiko joku jakaa yksinkertaisen piirustuksen A-kehykselle työtasoa varten? Näen tietenkin yllä olevan kuvan, mutta koska olen melko uusi, todella arvostaisin, jos jollakulla olisi yksinkertainen piirustus tai linkki piirustukseen?
Kiitos etukäteen
Kiitos etukäteen
Klikkaa tästä vastataksesi