Talon edellinen omistaja oli ongelmissa kosteuden kanssa ryömintätilassa, joten he avasivat joukon suuria reikiä ilmanvaihdon lisäämiseksi. En tiedä, auttoiko tämä vai ei, mutta olen ostanut kondenssikuivaimen, joka saa sijaita ja toimia siellä alhaalla, ja haluan siksi sulkea ja tiivistää kaikki reiät. (Olen siivonnut ja laittanut rakennusmuovin ryömintätilaan).

Ajattelin tiivistää kissaluukut solumuovilla ja ruiskuvaahdolla, ellei joku ole toista parempi ehdotus?

Mutta millä voin tiivistää nämä suuret reiät? Lecablock? Mitä laastia käytetään tähän? En ole koskaan tehnyt mitään vastaavaa työtä.

Kiitollinen kaikista vinkeistä!
Kuva esittää punaisen puutalon kivijalan reikää, josta kasvaa ruohoa. Reikä on peitetty metalliverkolla ja on korjausta vailla. Kuva esittää talon perustuksen alla suuria aukkoja, joissa on metalliverkko. Etualalla on puulaudoitus ja ruohoa.

Z ZeroKnowledge sanoi:
Edelliset talonomistajat olivat ongelmissa kosteuden kanssa ryömintätilassa, joten he avasivat joukon suuria reikiä ilmanvaihdon lisäämiseksi. En tiedä, auttoiko tämä vai ei, mutta olen ostanut kondenssikuivaimen, joka saa olla ja käydä siellä alhaalla sen sijaan, ja siksi haluan sulkea ja tiivistää kaikki reiät. (Olen siivonnut ja laittanut rakennusmuovia ryömintätilaan).

Kissaluukut ajattelin tiivistää solumuovilla ja saumavaahdolla, ellei jollakulla ole parempaa ehdotusta?

Mutta millä pitäisi tiivistää nämä suuret reiät? Lecat? Mitä laastia käytetään tähän? En ole koskaan tehnyt mitään vastaavaa.

Kiitollinen kaikista vinkeistä!
[kuva][kuva]
Tiilet tai tiililaasti viimeistellään rappauksella ulkopuolelle. Kysy rakentajalta, jos et ole varma, mitä laastia pitäisi käyttää. Laittaisin myös pienempiä ilmanvaihtoputkia ritilöillä, jotta ilma pääsee sisään ja ulos. Ilmanvaihto ryömintätilassa on hyvä asia. Jättäisin myös yhden luukun ja tekisin siitä mukavamman, jotta voisi tulla alas ja tarkistaa säännöllisesti, ellei ole muuta tapaa tehdä se sisältä.

Kuivabetonia (karkea betoni) tai laastia C suosittelisin.

• Tykkään
klaskarlsson
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.