2 569 lukukertaa ·
10 vastausta
3k lukukertaa
10 vastausta
Kuinka minun pitäisi kiinnittää liimapuupalkki?
Miksi kiinnittää kattokannattimiin? Palkki on kai tuettu päistään alaspäin pilareilla seinän kantavuuden korvaamiseksi. Mahdollisesti jotain estämään palkkia kiertymästä. Mitä sanoo suunnittelija ja mitä lukee piirustuksessa, joka on rakennusilmoituksessa?
njä hän haluaa sitoa alakehykset kattotuoleihin, tarkoitatko, jos palkki tukee alapuolelta SUURI erooptimizer sanoi:
Riippuen mitoista voidaan käyttää joko haarukka-ankkuria tai harjapellin kiinnikettä.
Olisin luultavasti mennyt sepän luo ja saanut vähän lattarauta taivutettua, joka menee kattokannattimen alle ja palkin päälle.
Olisin luultavasti mennyt sepän luo ja saanut vähän lattarauta taivutettua, joka menee kattokannattimen alle ja palkin päälle.
Vai niin, TS ihmettelee siis, miten alapuolinen palkisto kiinnitetään varsinaiseen palkkiin. Nyt ymmärrän. Mielestäni vaihtoehto, jossa käytetään kierreputkia, näyttää selkeästi järkevimmältä. Mutta jälleen, tämän pitäisi ilmetä piirustuksista.
Toinen vaihtoehto on gängstav, jossa on kiinnityslevyt, jotka joko valmistetaan tai ostetaan valmiina. Jos sinulla on normaalisti kehystetty sisäkatto, alaspäin työntyvät pultit ja kierteet eivät ole ongelma, mutta jos olet jo maksanut katon korkeuden, nämä rakennukset vievät arvion mukaan 3 cm alaspäin. Etu minulle on se, että voit todella kiristää kattotuolin palkin
https://butik.stockholmtrailer.se/b...d-batvagn/produkt/fastplatta-bredd-80-100-mm/
https://butik.stockholmtrailer.se/b...d-batvagn/produkt/fastplatta-bredd-80-100-mm/
Se, jossa on kierretangot, on varmasti vahva, mutta kysymys kuuluu, tarvitsetko niin vahvan...EmilKBerg sanoi:
Itse käyttäisin haarukka-ankkureita ja ankkuriruuveja…
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulkitsen sen niin, että tämä on tarkoitettu tee-se-itse-ratkaisuksi, sanoisin kuitenkin, että tähän kannattaa ottaa mukaan suunnittelija, he määräävät sitten kiinnitysmenetelmän, se tulisi myös ilmoittaa, jos aikoo purkaa sydänseinän. Muuten voi olla riski, että tulee ongelmia, kun myy taloa tulevaisuudessa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur fästa klädstång och hyllplan under snedtak?
Inredning -
Vilket lim för att fästa metallskena mot betong
Golv -
Fästa dubbla reglar mellan fönsterparti och dörr i grunden?
Lösvirke & Timmerhus -
Byta fönster, blanda mellanliggande och fasta spröjs?
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
Kuinka kiinnittää vaunuosat liimapuupalkkiin?!
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka