Aikaisemmin keraamisilla laatoilla päällystetty sisäänkäynnin portaikko on halkeillut useiden talvien ja epäonnisen suolauksen jälkeen. Nyt minulla on tämä tylsä pinta jäljellä, joka häiritsee minua päivittäin.

Haluaisin kunnostaa pinnan niin, että se näyttäisi taas hyvältä. En halua laittaa laattoja tai kiveä. En halua mitään epoksipinnoitusta. Olen harkinnut hiomista, mutta epäilen, että se olisi helpompaa tai olisi hyvä idea. Tietääkö joku, mitä sementtiä pitäisi käyttää ja miten kaikkien portaikon pintojen tasoittaminen ja nätiksi saaminen kannattaisi tehdä?

• Vanhan betonisen ulkoportaan pinnassa on halkeamia ja kulumia, portaat tarvitsevat kunnostusta. Taustalla näkyy punainen lautaseinä.
  • Vanha betoninen ulkoportaat, joilla on kulumia ja vaurioita. Kivetys ympärillä ja punainen talon seinä taustalla.
Olin hioin sen, luulen että se on helpompaa kuin laittaa uusi.

Et voi sutia sitä ohuelti laastilla ja karkealla pensselillä, kuten kalkkivärillä, sillä tuollaisena se ei todellakaan näytä hyvältä. Samalla voit korjata vauriot.

Tätä suosittelen kokeilemaan, weberillä on joku nimeltä rep josta löytyy joku filmi youtubessa jos haluat katsoa, kaunista pinta maalipensselillä.

• Google-hakusivu "betongspackel", näyttää Combimix-tuotteita verkko-ostoksille, paino ja hinta näkyvät.
Tässä se oli

• Renoveeraa vaurioitunut betonirappu video YouTubessa. Kuvassa henkilö ja betoniportaikko esillä mustalla taustalla.
E egge80 sanoi:
Tässä se oli
Kiitos konkreettisesta ohjauksesta, katsottuani elokuvan uskon, että tämä on oikea menettely minulle. Useita vaiheita, mutta ei tunnu liian monimutkaiselta ja aikaa vievältä samalla kun saa tasaisen ja yhtenäisen pinnan.

D Drburr sanoi:
[linkki]
Levitetään rullalla tai lastalla. Käytä sitä viimeisenä kerroksena parvekeremontissa.
Koska olen täysin aloittelija tällä alalla, en ymmärrä näiden eri tuotteiden eroja. Miten rep 995 eroaa rep 980:stä, joka on esitetty yllä olevassa elokuvassa? Onko se lisäkerros, joka suojaa pintaa paremmin?

D
Köysi 995 on joustavampi, alustan halkeamat eivät riko pintaa yhtä helposti. Muuten ne ovat molemmat pintakerroksia. Vaihdettavissa keskenään. En osaa sanoa paljoa 980:sta, koska se ei ole jotain mitä käytän.

D Drburr sanoi:
Rep 995 on joustavampi, pohjan halkeamat eivät riko pintaa yhtä helposti. Muuten molemmat ovat pintakerroksia. Voidaan vaihtaa toisiinsa. En voi sanoa paljoa enemmän 980:stä, koska se ei ole mitään, mitä käytän.
Aha, nyt ymmärrän. Kiitos selityksestä!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.