1 073 lukukertaa ·
9 vastausta
1k lukukertaa
9 vastausta
Kuinka kunnostaa kulunut betoniporras?
Aikaisemmin keraamisilla laatoilla päällystetty sisäänkäynnin portaikko on halkeillut useiden talvien ja epäonnisen suolauksen jälkeen. Nyt minulla on tämä tylsä pinta jäljellä, joka häiritsee minua päivittäin.
Haluaisin kunnostaa pinnan niin, että se näyttäisi taas hyvältä. En halua laittaa laattoja tai kiveä. En halua mitään epoksipinnoitusta. Olen harkinnut hiomista, mutta epäilen, että se olisi helpompaa tai olisi hyvä idea. Tietääkö joku, mitä sementtiä pitäisi käyttää ja miten kaikkien portaikon pintojen tasoittaminen ja nätiksi saaminen kannattaisi tehdä?
Haluaisin kunnostaa pinnan niin, että se näyttäisi taas hyvältä. En halua laittaa laattoja tai kiveä. En halua mitään epoksipinnoitusta. Olen harkinnut hiomista, mutta epäilen, että se olisi helpompaa tai olisi hyvä idea. Tietääkö joku, mitä sementtiä pitäisi käyttää ja miten kaikkien portaikon pintojen tasoittaminen ja nätiksi saaminen kannattaisi tehdä?
https://www.se.weber/betong-cement-vagglagning/ytskydd/weber-rep-995-ytslamma
Levitetään telaamalla tai lastalla. Käytä sitä viimeisenä kerroksena parvekkeiden kunnostuksessa.
Levitetään telaamalla tai lastalla. Käytä sitä viimeisenä kerroksena parvekkeiden kunnostuksessa.
Koska olen täysin aloittelija tällä alalla, en ymmärrä näiden eri tuotteiden eroja. Miten rep 995 eroaa rep 980:stä, joka on esitetty yllä olevassa elokuvassa? Onko se lisäkerros, joka suojaa pintaa paremmin?D Drburr sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Puhdista autotallin ovien reunat
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur murar/putsar jag upp 1,5cm på bästa sätt?
Stenhus -
Putsa upp björkstolar
Möbelsnickeri -
Puhdista epätasainen ikkunasyvennys - mikä menetelmä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
kunnostaa/paikata kulunut lastulevy
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka