minulla on maalattu betonirappu, jossa joissain askelmissa on bakfall, joten vesi jää seisomaan, kun sataa

D09
Voisi tehdä eri tavoilla

Levitä enemmän materiaalia

Hiomaan, jotta saadaan oikea kaato

Poraa tyhjennysreikä tai jyrsi tyhjennysura

D09 D09 sanoi:
Voisi tehdä eri tavoin

Levittää lisää materiaalia

Hioa niin, että saadaan oikea kaato

Poraa tyhjennysholkki tai jyrsi tyhjennyspolku
Mitä pakkelia käytetään betonirappusissa?

Hiomalla pois maali, levitä primeri ja luo kaltevuus sementtilaastilla A. Yksi cm sisäreunasta ulkoreunaan askelmalla on yleensä sopiva.

Kiitos avusta mukavaa viikonloppua

Se, mitä @Eld ehdottaa, tarkoittaa, että sinun on lisättävä jokaiseen askelmaan vähintään 5 mm etureunassa, koska sementtilaastin raekoko estää menemästä nollaan.

Vaihtoehtona on betonitasoite Ardex A46, jota olisin itse suosinut.

mexitegel mexitegel sanoi:
Se, mitä @Eld ehdottaa, tarkoittaa, että sinun täytyy rakentaa jokainen askelma vähintään 5 mm etureunassa, koska sementtilaastin raekoko estää menemästä nollaan.

Vaihtoehto on betonitasoite Ardex A46, jota itse olisin suosinut.
Se riippuu laastin raekoosta. Minun kokemukseni on, että hyvällä laastilla voi päästä yhteen millimetriin. Olen tehnyt sen itse ja se näyttää yhä hyvältä 19 vuoden jälkeen. Muussa tapauksessa voit tosiaan hioa etureunaa hieman, jotta saat tilaa viidelle millimetrille.

Tarkalleen ottaen, "tavallisten" betonituotteiden raekoolla ei päästä nollaan, mikä voi olla tarpeen, jos halutaan hyvä viimeistely.

mexitegel mexitegel sanoi:
Aivan, "tavallisissa" betonituotteissa raekoko ei mene nollaan, mikä voi olla tarpeen, jos halutaan hyvä viimeistely.
Portaat pitäisi olla hieman karheat, muuten niistä tulee liukkaat.

Se on ihan eri asia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.