Hei.

Meidän on asennettava kaksi yli kaksi metriä korkeaa IKEA-vaatekaappia (2x50 leveys) ja seinä niiden takana on kipsilevyä, joka on 36 mm paksu (koostuu oletettavasti kolmesta kipsilevystä?) ja tukirakenteet ovat metallia. Mitä minun pitäisi käyttää kiinnitykseen ja mistä saan sen? Olen tarkistanut Bauhaus, Hornbach, Specialbeslag ja muutamia muita, joilla ei ole laajentimia kolmoiskipsille varastossa.

Bauhausilla on Vippankare, joka riittää 70 millimetrin seinille, mutta tarkemmissa tiedoissa sanotaan, että se riittää enintään 16 mm kipsiin (jos ymmärrän sen oikein) ja heidän oma asiakaspalvelunsa ei halunnut suositella sitä minulle.

Joten, tietääkö joku mitä minun pitäisi käyttää ja mistä saan sen?

Kiitollinen vinkeistä!

J JP500 sanoi:
Hei.

Me aiomme asentaa kaksi yli kaksi metriä korkeaa IKEA-vaatekaappia (2x50 leveä) ja tausta-seinä koostuu kipsistä, joka on 36 mm paksua (oletetaan, että se on kolmoiskipsilevyjä?) ja koodit ovat metallista. Mitä minun pitäisi käyttää kiinnittämiseen ja mistä saan sen? Olen tarkistanut Bauhaus, Hornbach, Specialbeslag ja muut, joilla ei ole laajennuksia kolminkertaiselle kipsille varastossaan.

Bauhausilla on Vippankare, joka riittää 70 millimetriin seinissä, mutta tarkemmassa tiedossa sanotaan, että se riittää enintään 16 mm kipsiin (jos ymmärrän oikein) ja heidän oma asiakaspalvelunsa ei halunnut suositella sitä minulle.

Joten, tietääkö joku mitä pitäisi käyttää ja mistä voin saada se?

Kiitollinen vinkeistä!
Joo, niitä on. https://www.bygghemma.se/hus-och-by...4xYHSvIAgXMpePI_1rRSYdjbe48fa_rxoCx-cQAvD_BwE

Testaa kiertää ruuvi. Se voi olla vaikka 2 kpl kipsilevyä + 1 kpl OSB esim. Siinä tapauksessa voit kiinnittää vaatekaapin suoraan OSB:hen.

• Tykkään
JP500
  • Laddar…
Kyllä, anteeksi,, olin liian nopea ja huolimaton kun kirjoitin viestin. Olen löytänyt hieman suurempia pakkauksia trippelmollystä, muun muassa Bygghemma-verkkokaupasta. Mutta toisaalta ne ovat tarpeettoman suuria ja kalliita paketteja ja toisaalta olen löytänyt niitä ainoastaan verkkokaupoista, joissa toimitusaika kestää useita päiviä. Toiveeni on saada niitä myymälästä (Göteborgissa).

Olen myös yllättynyt, että mikään suurista rautakaupoista, joihin olen soittanut, ei ole niitä tarjonnut eikä antanut muuta ratkaisua.

Mutta onko siis usean sadan kruunun laatikko, jonka saan ensi viikolla, ainoa vaihtoehto?

O oskar82 sanoi:
Myös Essvellä on.

[linkki]
Katso ketjun vastaukset alla:

Käytännössä kiinnityksen pitäisi vain estää vaatekaappeja kaatumasta. Joten pari Molly-ruuvia yläreunaan riittää hyvin, mutta tavallinen proppu toimii myös, jos laitat muutaman ylimääräisen.

Eräänlainen ankkuriruuvi tai vastaava riittää mielestäni täysin estämään vaatekaappien kaatumisen, jos joku sattuisi kiipeämään niiden päälle.

Aseta ruuvit levyprofiileihin niin sinun ei tarvitse miettiä kaikkia Expander:ia ja ankkureita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.