Hei! Minun täytyy asentaa lapsiportti tähän portaikkoon ja huomaan, että joudun luultavasti rakentamaan jotain siihen "avonaiseen" osaan, jotta sen voi kiinnittää. Jotain, joka kulkee rinnakkain oikean palkin kanssa, jotta portti voidaan asettaa mahdollisimman alas.
Miten tekisitte ratkaisun, joka on tarpeeksi vakaa ja ulkonäöltään aika esteettisesti miellyttävä? Miten se kannattaisi kiinnittää, mitä puutavaraa tulisi käyttää jne. Kiitollinen mahdollisimman yksityiskohtaisista vastauksista.
😊

• Valkoinen portaikko, jossa ruukkukasvi yläpäädyssä. Portaiden vasen puoli avoin, oikealla kaide. Puulattia alapuolella.
  • Avoin portaikko, jossa on oikealla puolella kalteva tukipalkki, ja vasemmalla valkoinen seinä, vieressä kasvi korissa.
  • Valkoinen portaikko, jossa näkyy avoin osa ja pystysuoria tukilautoja. Sopii lapsiportin asennukseen.
Spontaanisti sinun pitäisi varmaan rakentaa lyhyt kaide myös vasemmalle puolelle.

Minulla oli samanlainen ongelma, mutta rakensin koko portin itse:
Itse tehty valkoinen puinen turvaportti portaikossa.

• Tykkään
Cryptorchid81
  • Laddar…
Ehdottomasti helpoin tapa on ostaa esimerkiksi BabyDan Flex M ja sijoittaa se juuri portaikon alaosaan...
Jos ei ole vaatimuksena, että portti on ensimmäisellä askelmalla.

C Cerb sanoi:
Ehdottomasti helpoin on ostaa esimerkiksi BabyDan Flex M ja sijoittaa se aivan koko portaikon alapuolelle...
Ellei sitten ole vaatimus, että portti pitää olla ensimmäisellä porrastasanteella.
Me teimme kotona samalla tavalla sekä tällaisen portaikon kohdalla että laitoimme BabyDan Flex XL:n kaakeliuunin ympärille. Oli erittäin helppo asentaa, istuu tukevasti ja tuli _riittävän_ esteettinen olemaan siinä niin kauan kuin lapset ovat pieniä.

Kiitos vinkeistä! Katsoin aiemmin BabyDan Flex M:ää, mutta ajattelin, että se oli liian leveä. Tiedän nimittäin, että tarkistin, löytyykö S-kokoa, mutta sellaista en löytänyt. Portaikko on melko kapea, joten monet portit eivät sopineet tästä syystä. Kuinka joustava BabyDan on? Voiko sivuja kallistaa 90 astetta?

Voisiko portin laittaa ensimmäisen porrastasanteen yli? Alempi porrastasanne ei ole korkeampi tai vaarallisempi kuin tuoli tai jakkara.

C Cryptorchid81 sanoi:
Kiitos vinkeistä! Katselin aiemmin BabyDan Flex M:ää, mutta ajattelin sen olevan liian leveä. Tiedän nimittäin, että tarkistin, olisiko saatavilla S-koko, mutta en löytänyt. Portaikko on melko kapea, joten monet portit eivät sen vuoksi sopineet. Kuinka joustava BabyDan on? Voiko sivuja kääntää 90 astetta?
Näin meidän BabyDan Flex M on asennettu. Sivuja voi kääntää 90 astetta, jos haluaa. Portti on 72 cm ja sivut ovat 33 cm.

Kuinka leveät teidän portaat ovat?

Edit: Ne voi jopa kääntää enemmän kuin 90 astetta.

• Valkoinen BabyDan Flex M -turvaportti sijoitettuna portaisiin, mitat 72cm ja 33cm, puulattialla.
  • Valkoinen BabyDan Flex M -lapsiportti asennettuna puulattialle portaiden viereen, sivut 90 asteen kulmassa, portin leveys 72 cm.
O OskarJ sanoi:
Olisiko mahdollista asettaa portti ensimmäisen askelman yläpuolelle? Alempi askelma ei ole korkeampi tai vaarallisempi kuin tuoli tai jakkara.
Se malli, joka meillä nyt on, ei sovi sinne myöskään ilman muutoksia. Mutta olen miettinyt, onko helpointa vain laittaa huomaamaton säännöllinen poikkituki kaiteen yli ja kiinnittää portti siihen. Kuten sanot, yksi askelmahan ei ole koko maailma. 😊

F Foo1 sanoi:
Tältä näyttää meidän BabyDan Flex M. Sivut voi kääntää 90 astetta, jos haluaa. Portti on 72cm ja sivut ovat 33cm.

Kuinka leveä teidän portaat ovat?

Edit: Niitä voi jopa kääntää enemmän kuin 90 astetta.
En muista leveyttä juuri nyt, mutta alle 70cm haluaisin sanoa kuitenkin. Tuhannet kiitokset esittelystä, se vaikuttaa olevan vaihtoehto, jos meitä ”pakotetaan” ostamaan jotain muuta.

• Tykkään
Foo1
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.