7 711 lukukertaa ·
4 vastausta
8k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka asentaa kipsilevy viistoa seinää vasten?

Hei!
Olen virkistämässä poikani huonetta, mutta kohtasin ongelman kun asennan kipsiä. Seinään, johon aion asentaa, on kallistunut, mikä tarkoittaa, että suora kipsilevyni ei ole vasten sitä. Se on seinää vasten yläreunassa, mutta alareunassa lähellä lattiaa on 2-3 cm:n rako.
Miten ratkaisen tämän parhaiten? Pitäisikö minun laittaa sen suoraan ja tasoittaa rako tasoitteella vai pitäisikö minun leikata kipsi hieman kulmassa?
Tämä on ensimmäinen kerta kun yritän remontoida, mainittakoon
Kiitollinen vastauksista!
yritän ymmärtää kuvaaSchubi sanoi:
[kuva]
Hei!
Olen laittamassa pojan huonetta kuntoon, mutta törmäsin ongelmaan, kun aloin asentamaan kipsilevyä. Seinä, jota vasten laitan, kallistuu, mikä aiheuttaa sen, että suorakulmainen kipsilevyni ei istu paikalleen. Levy osuu seinään yläosassa, mutta alhaalla lattian luona on 2-3 cm rako.
Miten ratkaisen tämän parhaiten? Pitäisikö minun laittaa levy suoralleen ja täyttää raon tasoitteella vai pitäisikö leikata kipsilevyä hieman kulmassa?
Mainittakoon, että tämä on ensimmäinen kertani, kun yritän tehdä remonttia
Kiitollinen vastauksesta!
Onko se ylösalaisin vai?
Kuten ymmärrän tekstisi, niin leikkaisin levyn kulmassa, sillä tärkeintä on oikeastaan se, että peität kaikki seinät kipsillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kipsilevyn kiinnittäminen betoniseinään kellarissa
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Voinko laittaa kipsilevyn suoraan lastulevyn päälle?
Ohita harva paneeli ja aseta kipsilevy suoraan höyrysulkuun ulkoseinässä kylpyhuoneessa?
ERfarenhet av att sätta ny gips direkt mot gammalt kakel?
Badrum -
Uuden sisäkaton asentaminen olemassa olevan kipsikaton viereen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka