Hei! Haluaisin remontoida kotitoimistoni ja olen katsonut korkkivaihtoehtoa, mutta en löydä juuri kuvia tai tietoa. Onko joku laittanut koko seinään korkkia, ja voisiko jakaa kuvia ja kokemuksia? Korkkia on sekä levynä että rullana, mitkä ovat niiden edut ja haitat? Laitan tähän ainoan kuvan, jonka löysin foorumilta, mutta se käsittelee korkin poistamista, vaikka se on todella tyylikäs! Kaikki tieto kiinnostaa, kiitos etukäteen!

• Valkoinen kaappi ja tuoli korkkipäällysteistä seinää vasten, pöydällä valkoinen lamppu ja kaksi kynttilänjalkaa.
R Rolph sanoi:
Hei! Haluan muuttaa kodin toimistoa ja olen katsonut korkkia, mutta en löydä juuri kuvia tai tietoa. Onko joku asentanut korkkia koko seinälle ja voisi jakaa kuvia ja kokemuksia? Korkki on saatavilla sekä levyssä että rullassa, mitkä ovat etu- ja haittapuolet? Laitan esille ainoan kuvan, jonka löysin tältä foorumilta, mutta joka koskee korkin poistamista, vaikka se on tosi hieno! Kaikki tieto kiinnostaa, kiitos etukäteen paljon!
Hienoa! Törmäsin siihen ja katsoin sitä Bauhausissa muutama vuosi sitten.

Toinen versio oli kylpyhuoneen lattialla yhdessä aiemmista taloistamme, hieno, lämmin, pehmeä, helppo puhdistaa Kork-o-plast.

Ostitko Bauhausista vai katselitko vain ympärillesi? Onpa kiva korkkilattia, olen nähnyt sitä myös joissakin paikoissa.

R Rolph sanoi:
Ostitko Bauhausista vai katselitko vain ympärillesi? Kiva korkki lattialla, olen nähnyt sitä myös joissakin paikoissa.
Täydennetty vain jotain Bauhausista, lattiaan. Heillä on myös seinille.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.