Hei!

Olen aikeissa levyttää vinon ulkoseinän vanhassa moduulitalossa saadakseni siistimmän pinnan. Nykyinen materiaali on Tretex ja nopeinta olisi kiinnittää kipsilevy suoraan sen päälle. Näin voin ruuvata mihin tahansa. Nyt olen alkanut pohtia, että jos teen näin, teen pieniä reikiä höyrynsulkuun. Onko tämä ongelma käytännössä? En tiedä tarkalleen missä koolaukset menevät, eikä tässä ole mitään standardia CC-väliä.

Ovatko koolaukset suoraan tretexin takana? Ja onko sinulla todella höyrynsulku seinässä? Riippumatta höyrynsulusta voit ruuvata siihen, se vaikuttaa niin vähän, ettei sitä huomaa. Mitä tulee tretexiin, minun on vaikea uskoa, että ruuvit pysyvät niin hyvin, oletko kokeillut ruuvata?

Kyllä, siellä on koolaukset suoraan takana. Yritän koputella ja löytää ne niin hyvin kuin pystyn!

Et voi ruuvata kipsilevyä Tretexiin riippumatta höyrynsulusta, oletko täysin varma, että se on Tretex eikä mitään muuta?

Hei, miten TS sitten teki?
Minulla on sama ongelma. Tretex tai vastaava puukuitulevy ja suoraan sen takana muovikalvo. Rakennuslupapiirroksessa lukee 9 mm board. Mockfjärds elementhus.

Suunnitelmani on laittaa kipsilevy suoraan tämän päälle tai vaihtoehtoisesti ohut asennusseinä… mutta molemmat puhkaisevat tiiveyden.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.