Hyvää päivää!
Aion laittaa kipsilevyjä autotalliini, mukaan lukien katto, ja pohdin hieman, miten tehdä se parhaiten.
Tällä hetkellä on kattotuolit cc1200 ja minulla on kaksi ideaa, miten kiinnitän kipsilevyt. Onko toinen parempi kuin toinen, vai pitäisikö minun käyttää molempia? Vai pitäisikö minun tehdä se aivan eri tavalla?

1) Laita koolaukset risteämään kattotuolien kanssa cc30 tai 60.

2) Laita koolaukset rinnakkain kattotuolien kanssa cc60.

//JeRo

Vaihtoehto 1 cc 30.
Aseta harvataittolevy 28x70 mm, niin se tulee hyväksi.

Viimeksi muokattu:
Juuri kuten immobil sanoo, käytät cc30 sen sijaan että käyttäisit 60, koska kipsilevyt muuten voivat painua alaspäin.

- M

Nostin sisäkaton ulkokattoon. Se on tosin työlästä tehdä, mutta jälkikäteen tuntuu hyvältä. Mutta ehkä olet jo eristänyt?

/Emil

begge sanoi:
Nostin sisäkattoa ulkokattoa kohti. Se on tosin työlästä tehdä, mutta jälkeenpäin tuntuu hyvältä. Mutta oletko jo eristänyt?

/Emil
Tarkoitatko ylös vinokattoon? En ole eristänyt ja olen ollut todella kiinnostunut siitä, jotta voisin käyttää kattotuoleja tavaroiden säilyttämiseen, mutta en keksi mitään hyvää tapaa korjata saumaa seinän ja katon välillä.

//JeRo

Mikä on ongelmana katon ja seinän liitoksessa?

Liitän kuvan varasto-osasta, nyt siellä on sisäkatto, joka toimii autotallin varastotilana... /Emil

• Sisävarasto, jonka katto toimii autotallin varastona. Seinät ja katto näkyvissä, laatikoita ja työkaluja lattialla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.