10 446 lukukertaa ·
3 vastausta
10k lukukertaa
3 vastausta
Kipsi ikkunannurkassa
Meillä oli kattovuoto aiemmin tänä vuonna ja jouduimme poistamaan kipsilevyn ikkunan ympäriltä. Nyt ajattelin tehdä palautuksen itse ja olen laittanut kipsilevyn paikoilleen. Mutta nyt huomaan, että minun täytyy tasoittaa melko paljon. Onko näin, miten yleensä tehdään?
Asetin viistoreunaisen osan sisäänpäin huoneeseen, joten minun täytyy rakentaa tasoittamalla, jotta saan sen suoraksi. (ensimmäisessä kuvassa kaikki ruuvit eivät ole kiristetty) Kuvassa 2 voi nähdä, miltä se näytti aiemmin ikkunan ympärillä.
Asetin viistoreunaisen osan sisäänpäin huoneeseen, joten minun täytyy rakentaa tasoittamalla, jotta saan sen suoraksi. (ensimmäisessä kuvassa kaikki ruuvit eivät ole kiristetty) Kuvassa 2 voi nähdä, miltä se näytti aiemmin ikkunan ympärillä.
Huomaan, että kirjoitin väärin. Kuvassa 1 vasemmalla näkyy, miltä ikkuna näyttää muuten. Nyt olen asettanut kipsin falssatun osan 90 asteen reunaa vasten, joten minun täytyy lisätä jonkin verran tasoitetta saadakseni saman korkeuden. Onko tämä tavallista tehdä näin?
Toinen ajatus, pitääkö reunan ympärille (kuva 2) laittaa tasoitenauha vai riittääkö pelkkä tasoite? (se ei halkeile?)
Toinen ajatus, pitääkö reunan ympärille (kuva 2) laittaa tasoitenauha vai riittääkö pelkkä tasoite? (se ei halkeile?)
Asenna kulmarauta paperiremmelin sijaan, ne halkeavat jos et asenna mitään
Klikkaa tästä vastataksesi