1 051 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Kiinnittää portaat leca-muuriin
Meillä on portaat, joiden yläosassa on pieni platform. Platform on alkanut irrota seinästä (pitkä sivu), jossa on lecablock takana. Jousta muutaman millimetrin, kun kävelee sen päällä. Jotkut ruuvit näyttävät murtuneen.
Miten vahvistan tämän parhaiten? Pitäisikö minun laittaa lecaskruvar olemassa olevaan kehykseen vai asettaa pilari seinää vasten keskelle?
Miten vahvistan tämän parhaiten? Pitäisikö minun laittaa lecaskruvar olemassa olevaan kehykseen vai asettaa pilari seinää vasten keskelle?
Jos se on tavallista leca ilman reikiä, käyttäisin suoraan suuria kevytbetoniruuveja. Tai mahdollisesti naulatulppia, jos seinä tuntuu huokoiselta eikä ruuvi tartu.
Rima, jonka ruuvaat seinään kiinni liimalla, auttaisi erittäin paljon, mutta ei ehkä ole niin esteettisesti miellyttävä.
Rima, jonka ruuvaat seinään kiinni liimalla, auttaisi erittäin paljon, mutta ei ehkä ole niin esteettisesti miellyttävä.
Kokeilin itse asiassa naulatulppia tänään, mutta ne eivät toimineet ollenkaan hyvin. Luuletko, että lecaskruvi kestää ihmisten kulkemisen tässä portaassa? Ajattelen, että se lopulta kuluttaa kiinnityksen leca:an, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä.
Tolppa ei ehkä ole täydellinen, mutta porras ei ole niin korkea, joten se ei häiritse.
Tolppa ei ehkä ole täydellinen, mutta porras ei ole niin korkea, joten se ei häiritse.
Kiitos. Pitäisikö minun lyödä se kiinni vai porata se lecaan?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Bästa sätt att fästa syll genom leca ner i betongplatta
Grund & Markarbeten -
Sauna satu fästa lättbetong/leca
Bastu -
Fästa trappa mot L-stöd
Altan & Uteplats -
Kuinka teen nyt? Kiinnittää graniittikivi betoniverhoiltuun portaaseen.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Kiinnitä vaunuovi/portaat rapattuun Lecaan
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka