Meillä on portaat, joiden yläosassa on pieni platform. Platform on alkanut irrota seinästä (pitkä sivu), jossa on lecablock takana. Jousta muutaman millimetrin, kun kävelee sen päällä. Jotkut ruuvit näyttävät murtuneen.

Miten vahvistan tämän parhaiten? Pitäisikö minun laittaa lecaskruvar olemassa olevaan kehykseen vai asettaa pilari seinää vasten keskelle?

• Puinen lattia ylhäältä nähtynä, kiinnitettynä seinään metallikulmilla; seinän takana on mainittu lecablokkeja.
  • Puiset portaat, joiden yläosassa on pieni alusta. Näkyvissä metallikaiteet ja vaaleanpunainen verho. Alusta irtoamassa seinästä.
AXS
Jos se on tavallista leca ilman reikiä, käyttäisin suoraan suuria kevytbetoniruuveja. Tai mahdollisesti naulatulppia, jos seinä tuntuu huokoiselta eikä ruuvi tartu.

Rima, jonka ruuvaat seinään kiinni liimalla, auttaisi erittäin paljon, mutta ei ehkä ole niin esteettisesti miellyttävä.

Kokeilin itse asiassa naulatulppia tänään, mutta ne eivät toimineet ollenkaan hyvin. Luuletko, että lecaskruvi kestää ihmisten kulkemisen tässä portaassa? Ajattelen, että se lopulta kuluttaa kiinnityksen leca:an, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä.

Tolppa ei ehkä ole täydellinen, mutta porras ei ole niin korkea, joten se ei häiritse.

Kiitos. Pitäisikö minun lyödä se kiinni vai porata se lecaan?

S sdlfkjlsdf sanoi:
Kiitos. Pitäisikö minun lyödä tai porata se lekaan?
poraa ilman iskua koneella

Se toimi! Kiitos paljon!

Hieman hankala, kun rikoin pari plugia, mutta sitten se onnistui.

• Kattopalkki kiinni seinässä metallikannattimien avulla. Rakennusprojekti, jossa oli vaikeuksia asentaa pluggeja.
  • Tykkään
AXS ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.