Hei, minun täytyy ostaa kulmalistoja huomenna. Lapset syövät nurkkia leluilla... vahvisti vain nurkat pahvilla.

Nyt kysymykseeni. Pitäisikö minun ostaa kulmalistasuojat männyssä vai pvc-muovissa? Ehkä on monia erilaisia vaihtoehtoja? Olisi todella kätevää, jos ne voisi liimata kiinni. Terveisin

Se voidaan liimata kiinni erinomaisesti, valitse liima kuten Sika MaxTack, joka tarttuu melko nopeasti.

Varoitus Pattex NoNailsista, se ei pysy hyvin kiinni.

Sikas MaxTack ja jokin Bostikin variantti ovat kuitenkin toimineet hyvin minulle.

Olisin valinnut puun, mutta se on enimmäkseen makuasia. Liima tarttuu mahdollisesti huonommin myös muoviin.

Ajattelen ottaa mäntyä. Mutta pitäisikö minun laittaa ohut kaistale keskelle koko listaa? En halua, että liima valuu listan ulkopuolelle :)..

Sitten kun olen liimannut, pitäisikö minun pitää se kiinni vai nojata jotain listaa vasten, kunnes se tarttuu? Vai riittääkö ehkä klunksu liimaa joka toiseen dm:ään?

Saako liimaa Bauhausista?

Voit laittaa nauhan keskelle. Riittää varmasti myös, että klikkaat ulos vähän, mutta nauha on helppo laittaa ja silloin tiedät, että saat otteen, vaikka se olisikin hieman epätasaista.

Kyllä, luulen että löydät Bostikin liimaa sieltä, mutta et Sikaa.
Maxi Bond Extreme oli Bostikin versio, jota käytin, sen ostin juuri Bauhausista.

Kun painat sen tiukasti ja pidät listan paikallaan hetken, se pysyy todennäköisesti sitten hyvin.

Sinun on vain varottava, ettei liima muodosta niin paksua nauhaa, että listan ja seinän väliin jää rako, se voi näyttää vähän siltä.

• Tykkään
ganooo
  • Laddar…
Okei, teen kuten sanot :). Onko järkevää etsiä sikas lim? Esim. woodys tai byggmax? Tuhannet kiitokset kaikesta avusta

En usko, että kannattaa etsiä juuri sikaa, bostik toimii yhtä hyvin. Huomasin kuitenkin juuri, että bostik vaikutti olevan todella kallis, 140:- Bauhausissa, luulen, että maksoin noin 70 Sikasista Hornbachissa 300 ml tuubista.

Toisaalta uskon, että Bostikilla on pienempi tuubi Bauhausissa. Mutta jos joka tapauksessa on monta listaa, jotka pitää liimata, niin menee se. Kaiken kaikkiaan se on silti rahan arvoista, työstä tulee niin paljon helpompaa ja nopeampaa :)

Sikan liima oli kuitenkin todella helppoa käyttää, joten valitsisin sen ennen Bostikia seuraavalla kerralla. Kumpi tarttuu paremmin, en ole varma, siitä on aikaa, kun käytin Bostikia.

Sitten on varmasti samankaltaisia liimoja useammilta merkeiltä, mutta nämä ovat ne, joista minulla on kokemusta, ja jotka oikeasti toimivat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.