1 856 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Kiinnitä kaide terassirakenteeseen
Talon, jota asia koskee, on suuri terassi, joka lepää puuparrujen päällä. Nämä puolestaan lepäävät peltikaton päällä. 20 metriä pitkä kaide lasiosineen on asennettu tolppiin, jotka on ruuvattu ylhäältäpäin laudoitukseen. Rakenne on epävakaa ja se tarvitsee korjata. Uusia teollisuustyyppisiä galvanoituja tolppia tullaan hankkimaan. Näissä on kaksipisteinen pulttikiinnitys (parrujalka-tyyppi). Miten saisitte parhaan vakauden aikaan? Kiitollinen vinkeistä. Liitän alle kuvia kaiteesta ja rakenteesta.

J Jesper Ronn sanoi:Talo, jota asia koskee, on suuren terassin päällä, joka lepää puupalkeilla. Nämä puolestaan ovat peltikaton päällä. 20 metrin pitkä kaide lasiosineen on kiinnitetty pylväisiin, jotka on ruuvattu lankkuun ylhäältä. Rakenne on epävakaa ja se täytyy tehdä uudelleen. Uusia galvanoituja teollisuustyyppisiä pylväitä ostetaan. Näissä on kahden pisteen pulttikiinnitys (palkkikenkä-tyyppi)
Miten te olisitte tehneet kiinnityksen parhaan vakauden saavuttamiseksi? Kiitollinen vinkeistä. Liitän alla kuvat kaiteesta ja rakenteesta.
Ongelma on, että ne ovat aivan liian huonosti kiinnitetty pitkiä suoria kaiteita varten. Pitäisi olla ainakin kaksinkertaiset 145, jotka on ankkuroitu trallenin alle. Useimmat luulevat, että kaide on heikko. Pystytä kaide, vahvista alapuolelta.
Kiitos vastauksesta. Jos ymmärrän oikein, ajattelet, että kiinnitys tapahtuu paksumpaan palkkiin etureunassa. On mainittava, että tarvitsemme kuitenkin 2-3 cm raon, jotta lehdet, vesi ym. voivat valua ulos peltikaton ränniin, joten olen epävarma, pystyykö sen tekemään ilman, että koko terassi laudotetaan uudelleen. Luulen, että tralli lepää 145-palkin päällä, mutta en ole täysin varma. Eikö vakaus kuitenkin kasvaisi huomattavasti, jos sahataan tralli muotoonsa, mennään alas ja kiinnitys tehdään palkin sivulle verrattuna nykyiseen rakenteeseen?T Trollskidan sanoi:
J Jesper Ronn sanoi:Kiitos vastauksesta. Jos ymmärrän sinua oikein, ajattelet kiinnityksen tapahtuvan edessä olevassa tukevassa palkissa. On sanottava, että on tarpeen jättää 2-3 cm rako, jotta lehdet, vesi jne. voivat valua peltikaton ränniin, joten olen epäileväinen, voiko se tehdä ilman terassin uudelleen panostamista. Luulen, että kyseessä on 145 palkki, johon terassilauta nojaa, mutta en ole aivan varma. Eikö se kuitenkin lisäisi merkittävästi vakautta, jos leikkaa terassilautaa muotoonsa, menee alas ja tekee kiinnityksen palkin sivuun verrattuna nykyiseen rakenteeseen?
Luulen ettei ne johdu siitä, että tukipalkki taipuuJ Jesper Ronn sanoi:Kiitos vastauksesta. Jos ymmärrän sinua oikein, ajattelet kiinnityksen tapahtuvan edessä olevassa tukevassa palkissa. On sanottava, että on tarpeen jättää 2-3 cm rako, jotta lehdet, vesi jne. voivat valua peltikaton ränniin, joten olen epäileväinen, voiko se tehdä ilman terassin uudelleen panostamista. Luulen, että kyseessä on 145 palkki, johon terassilauta nojaa, mutta en ole aivan varma. Eikö se kuitenkin lisäisi merkittävästi vakautta, jos leikkaa terassilautaa muotoonsa, menee alas ja tekee kiinnityksen palkin sivuun verrattuna nykyiseen rakenteeseen?
En usko, että reglarna taipuvat. Kuten on nykyään, kiinnitys on trallen yläpuolella. En ole edes varma, että tolpat, paitsi mahdollisesti jotkut, ovat kiinnitettyinä regeliin ruuveilla. Muut: Miten olisitte tehneet?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kaidekiinnike säästöportaille
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vattenstänk från balkongräcke
Altan & Uteplats -
Flyttbart altanräcke
Utbyggnad och tillbyggnad -
Sarana lastausrampin kiinnittämiseen kaiteeseen?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
ankkuroida parvekkeen kaide seinään
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka