13 073 lukukertaa ·
6 vastausta
13k lukukertaa
6 vastausta
Kiinnitä autotalliteltan
Hei,
Olen hankkinut autopaviljongin, jonka pohja on 6x6 metriä ja korkeus 3,7 metriä. Haluan kiinnittää sen hyvin, jotta se ei lähde tuulen mukana...
Minulla on muutamia vaihtoehtoja, joita pohdin.
1. Leikata 100 cm raudoitustankoja ja käyttää niitä kiilain.
2. Käyttää maakiiloja ja kiinnittää tolpat niihin, kolme kummallekin puolelle (kulma - keskikohta - kulma).
Mikä vaihtoehdoista on teidän mielestänne paras?
Teltan reunoja peitetään soralla, jotta estetään tuulen pääsy teltan sisään.
Olen hankkinut autopaviljongin, jonka pohja on 6x6 metriä ja korkeus 3,7 metriä. Haluan kiinnittää sen hyvin, jotta se ei lähde tuulen mukana...
Minulla on muutamia vaihtoehtoja, joita pohdin.
1. Leikata 100 cm raudoitustankoja ja käyttää niitä kiilain.
2. Käyttää maakiiloja ja kiinnittää tolpat niihin, kolme kummallekin puolelle (kulma - keskikohta - kulma).
Mikä vaihtoehdoista on teidän mielestänne paras?
Teltan reunoja peitetään soralla, jotta estetään tuulen pääsy teltan sisään.
Jäsen
· Stockholm
· 4 488 viestiä
Tein suuria "sirkusteltantikkuja" kulmateräksestä ja teroitin niitä sekä hitsasin levyn toiseen päähän lyöntiä varten. Ne pysyvät kuin tauti ja on helppo vetää ylös 
Olen käyttänyt markspiraler ja sidontanauhoja 3x6 metrin telttaan, se kesti sekä syys- että talvimyrskyt ilman ongelmia.
Valoin muutamia pilareita kulmiin ja työnsin kierretangon rungon läpi. Se on vain tunnin verran työtä, jotta varmistetaan, että teltta pysyy pystyssä, kun palaa kotiin töistä. 
Noin, nyt katsotaan pysyykö teltta pystyssä 
Ostin 100 cm kulmaterästä (30x30x3mm). Iskin ne viistoon maahan, kiinnitin kuormaliinan runkoon ja toisen pään teräkseen. Yhteensä kuusi kepakkaa. Lisäksi yksi joka kulmassa teltan kankaalle kiristämään kangasta rungon yli. Minulla on neljä kepakkaa valmiustilassa.
Torstaina pitäisi tuulla 18 m/s, joten katsotaan
Ostin 100 cm kulmaterästä (30x30x3mm). Iskin ne viistoon maahan, kiinnitin kuormaliinan runkoon ja toisen pään teräkseen. Yhteensä kuusi kepakkaa. Lisäksi yksi joka kulmassa teltan kankaalle kiristämään kangasta rungon yli. Minulla on neljä kepakkaa valmiustilassa.
Torstaina pitäisi tuulla 18 m/s, joten katsotaan
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Täytyykö sokkelin olla kiinnitetty betonilaattaan, olemassa oleva talo
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Hur förankra pollare i plint som lutar?
El -
Hur förankra pollare i gräsmatta?
Belysning -
Hur löser man fukt i Garagetält?
Grund & Markarbeten -