Hei,

Haluan aloittaa pyytämällä anteeksi todella huonolaatuisia kuvia, on vaikeaa kuvata puolikuntoisella kännykkäkameralla juuri sen jälkeen, kun on kantanut paljon painavaa....."hortoileva klent virke" ??? :x

Minulla on vanha kellarikäytävä, jonka seinä on tehty betoniharkosta, eikä siinä ole merkkiäkään raudoituksesta. Jo pitkään osa seinästä on painunut ja irronnut, ja poistin tämän palan viikonloppuna, koska pelkään sen kaatuvan jonkun päälle... minulla on 3-vuotias poika, joka on kaikkialla, missä ei saisi olla ;)

Osuus, jonka poistamieni on noin 2 m leveä ja 1 m korkea, ja se on tarpeen korvata. Kysymys kuuluu, miten edetä: pitäisikö muurata raudoittamalla vai raudoittaa ja valaa? Suunnitelma on tehdä terassi byasten-levyistä portaiden yhteyteen, joten tiivistän pinnan sen yläpuolella... siksi haluan tehdä tämän kunnolla, etten saa uusia painumia.

Haluan lisätä, että kuvassa näyttää siltä, että loputkin seinästä olisi halkeillut, mutta olen tutkinut, ja se on vain rappausta. Epäilen, että muurauksen aikana on tehty virheitä, jotka on sitten korjattu melko paksulla rappauksella... jopa 3 cm.

Otan mielelläni vastaan vinkkejä kuinka ratkaista tämä.

Kiitos etukäteen!

//Peter

• Kellarin portaikko, jonka vierellä irrotettu betoniharkkomuuri ja maahan kaivettu lapio. Murtuneet kivet esillä kuvan etualalla.
  • Kuva vanhasta betoniharkkomuurista, jossa osa on poistettu. Vieressä on kiviportaita ja maahan kaivettu kuoppa. Taustalla näkyy multakasa ja muoviastia.
  • Vanha kellariporras, osittain purettu betonimuuri, murenevat portaat ja sininen muovisäiliö rakennustyömaalla ulkona.
katso somsten.se, heillä on ihmisiä, jotka hoitavat sellaisia asioita.
sellaisia halkeamia voi tulla myös raudoitetulle pinnalle.

Lähetetty GT-I9100:llä käyttäen Byggahus

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.