7 329 lukukertaa ·
12 vastausta
7k lukukertaa
12 vastausta
Kattorakenteet Takstolsbok-ohjelman mukaan.
Olen istunut koko viikonlopun ja miten tahansa teenkään, laskelma on virheellinen. Onko ohjelmassa virhe vai puuttuuko minulta jotain?
Talo on 5,5 m leveä ja siihen tulee kehikko 45 asteen kulmassa. Tällä hetkellä talossa ei ole kantavia seiniä.
Ystävällisin terveisin Kristian
Talo on 5,5 m leveä ja siihen tulee kehikko 45 asteen kulmassa. Tällä hetkellä talossa ei ole kantavia seiniä.
Ystävällisin terveisin Kristian
Voidaan lisätä, että riippumatta siitä, olivatko ne kehikkoja tai tavallisia kattotuoleja, sillä ei ollut merkitystä, laskenta oli silti katteetonta.
Joko liitos on liian lähellä nurkkaa
tai naulaliitos ei riitä jne.
Joko liitos on liian lähellä nurkkaa
tai naulaliitos ei riitä jne.
Onko kukaan saanut tätä ohjelmaa toimimaan vai onko se pelkkää huijausta?
Miten sitten tekeekin, laskelma menee pieleen. Solmu liian lähellä liitosta, virke täytyy liittää, lisää nykyisiä virkeleveyksiä sekä suurempia naulauslevyjä valikoimaan.
Ei ole väliä minkä tyyppisen kattotuolin valitsen.
Miten sitten tekeekin, laskelma menee pieleen. Solmu liian lähellä liitosta, virke täytyy liittää, lisää nykyisiä virkeleveyksiä sekä suurempia naulauslevyjä valikoimaan.
Ei ole väliä minkä tyyppisen kattotuolin valitsen.
Jäsen
· Stockholms Län
· 702 viestiä
Olen vain kokeillut ohjelmaa kerran ja muistaakseni se toimi. Ota näyttökuva, niin ehkä joku voi auttaa.
Jos se on ohjelma, jota luulen, se on laskentamalli ms-dos:lle levykkeellä. Todella vanhoja juttuja
. Ehkä tietokoneesi on liian moderni?
Olen itse käyttänyt ohjelmaa melko paljon ja saan ymmärrettävät ohjeet kunhan syötän kaiken, mitä lomake kysyy.
Kokeile ohittaa kattokulma ja käytä standardia, jossa kattokulma on 27 astetta. Jokainen asteen lisäys 45% asti vahvistaa rakennetta.
Todennäköisesti sinun täytyy katsoa "avoin runko välistuella" saadaksesi laskelman jänneväli 5,5m. Johtuu todennäköisesti siitä, että Bjerkling on olettanut, että standardipuu ei ole pidempi kuin 5,4m, ja siksi tarvitaan liitos alapalkissa. Aivan avoin runko olisi silloin kohtuuton. Valitsemalla puuluokan 30, mallin pitäisi hyväksyä kysymys.
Jos ostat liimapuupalkin tai 6 metrin tukipuun, pidät kiinni piikkilevyt ja piikkimäärän niskassa ja räystäällä. Liitoksen ja tuen voit jättää huomiotta.
Alapalkista tulee todennäköisesti hieman pehmeä kävellä, mutta kaksinkertaistamalla lisäsäleiköillä jokaisen kattotuolin väliin ja ristikkolaukaisulla se järjestyy. Jos rakennat Attefall-taloa, sinun ei tarvitse piirtää säännöstöhönsöä täyttääksesi tarpeettoman suuret lujuusvaatimukset. Kattotuolit Takstolsbokenin mukaan toimivat hienosti, ja 5,5 metrin lattia toimii myös hyvin käytännössä, kunhan et usko, että siellä voi pitää diskoa vanhanaikaisella gramofonilla ilman, että neula hyppii.
Ystävällisin terveisin / Findus
Olen itse käyttänyt ohjelmaa melko paljon ja saan ymmärrettävät ohjeet kunhan syötän kaiken, mitä lomake kysyy.
Kokeile ohittaa kattokulma ja käytä standardia, jossa kattokulma on 27 astetta. Jokainen asteen lisäys 45% asti vahvistaa rakennetta.
Todennäköisesti sinun täytyy katsoa "avoin runko välistuella" saadaksesi laskelman jänneväli 5,5m. Johtuu todennäköisesti siitä, että Bjerkling on olettanut, että standardipuu ei ole pidempi kuin 5,4m, ja siksi tarvitaan liitos alapalkissa. Aivan avoin runko olisi silloin kohtuuton. Valitsemalla puuluokan 30, mallin pitäisi hyväksyä kysymys.
Jos ostat liimapuupalkin tai 6 metrin tukipuun, pidät kiinni piikkilevyt ja piikkimäärän niskassa ja räystäällä. Liitoksen ja tuen voit jättää huomiotta.
Alapalkista tulee todennäköisesti hieman pehmeä kävellä, mutta kaksinkertaistamalla lisäsäleiköillä jokaisen kattotuolin väliin ja ristikkolaukaisulla se järjestyy. Jos rakennat Attefall-taloa, sinun ei tarvitse piirtää säännöstöhönsöä täyttääksesi tarpeettoman suuret lujuusvaatimukset. Kattotuolit Takstolsbokenin mukaan toimivat hienosti, ja 5,5 metrin lattia toimii myös hyvin käytännössä, kunhan et usko, että siellä voi pitää diskoa vanhanaikaisella gramofonilla ilman, että neula hyppii.
Ystävällisin terveisin / Findus
Kiitos kaikista vastauksista.
Pilkäytön jälkeen sain vihdoin sen kuntoon. Asensin ohjelman uudelleen useita kertoja, ja melkein koskaan ei mene pieleen, lukuun ottamatta "varoitus - puutavara tulee liittää" -viestiä, mutta muuten se toimii.
Valitettavasti kattoristikot eivät ole täysin 100%, koska talo on hieman kapeampi. Heikko muistikuva on, että ne ovat sisäpuolelta 5,5 m, mutta todellisuudessa voivat olla hieman leveämpiä, koska sisäseinät on lisätty uudelle sisäseinäkselle.
Suurin kysymys on juuri kantavien sisäseinien puuttuminen ja kuinka paljon ne vaikuttavat tulevaan yläkertaan..
Pilkäytön jälkeen sain vihdoin sen kuntoon. Asensin ohjelman uudelleen useita kertoja, ja melkein koskaan ei mene pieleen, lukuun ottamatta "varoitus - puutavara tulee liittää" -viestiä, mutta muuten se toimii.
Valitettavasti kattoristikot eivät ole täysin 100%, koska talo on hieman kapeampi. Heikko muistikuva on, että ne ovat sisäpuolelta 5,5 m, mutta todellisuudessa voivat olla hieman leveämpiä, koska sisäseinät on lisätty uudelle sisäseinäkselle.
Suurin kysymys on juuri kantavien sisäseinien puuttuminen ja kuinka paljon ne vaikuttavat tulevaan yläkertaan..
Talo ei ole attefall, vaan aikakaudelle tyypillinen skånelänga. Yli 5,5 m leveä ja 23 m pitkä, jonka pyrkii olemaan moderni menettämättä viehätystään. Loppujen lopuksi se on kuitenkin skånelänga, teki mitä tahansa.
Nostan esiin vanhan ketjun, koska se tuntuu sopivalta.
Olen käyttänyt ohjelmaa useita kertoja ilman ongelmia.
Viimeksi kuukausi sitten se toimi loistavasti, mutta nyt saan "piikkilevydimensionointi ei hyväksytty" KAIKISSA laskelmissa.
Olen kokeillut kaikkia neljää levytyyppiä, sekä 1,5 että 2,0 paksuudessa sekä normaali että laajennettu valikoima.
Olen asentanut sen uudelleen ja asentanut sen myös toiseen tietokoneeseen samoin tuloksin.
Viimeksi kuukausi sitten se toimi loistavasti, mutta nyt saan "piikkilevydimensionointi ei hyväksytty" KAIKISSA laskelmissa.
Olen kokeillut kaikkia neljää levytyyppiä, sekä 1,5 että 2,0 paksuudessa sekä normaali että laajennettu valikoima.
Olen asentanut sen uudelleen ja asentanut sen myös toiseen tietokoneeseen samoin tuloksin.
On täsmälleen sama ongelma... ei ole vielä löytynyt ratkaisua.D duell sanoi:Nostan vanhan keskustelun esiin, koska se vaikuttaa sopivalta.
Viimeksi kuukausi sitten se toimi erinomaisesti, mutta nyt saan "piikkilevymitoitus ei hyväksytty" KAIKISSA laskelmissa.
Olen kokeillut kaikkia neljää levyvalmistajaa, sekä 1,5 että 2,0 millin paksuuden sekä sekä standardi- että laajennettua valikoimaa.
Olen asentanut sen uudelleen ja myös asentanut sen toiselle tietokoneelle samalla tuloksella.
Minulla on myös täsmälleen sama ongelma. Harmi!D duell sanoi:Nostan vanhan ketjun, koska se tuntuu sopivalta.
Viimeksi kuukausi sitten se toimi täydellisesti, mutta nyt saan "spikplåtsdimensioneringen ej godkänd" KAIKISSA laskelmissa.
Olen kokeillut kaikkia neljää plåtfabrikatenia, sekä 1,5 että 2,0 paksuudeltaan sekä standard että laajennettu valikoima.
Olen asentanut sen uudelleen ja jopa asentanut sen toiselle tietokoneelle samalla tuloksella.
Kohotan ketjun, sillä olen kohdannut saman ongelman ohjelmani kanssa.
Huomasin kuitenkin, että jos palauttaa tietokoneen päivämäärän takaisin ajalle ennen kuin ongelma ilmeni, esimerkiksi vuoteen 2016,
ohjelma toimii taas.
//Patrik
Huomasin kuitenkin, että jos palauttaa tietokoneen päivämäärän takaisin ajalle ennen kuin ongelma ilmeni, esimerkiksi vuoteen 2016,
ohjelma toimii taas.
//Patrik
Klikkaa tästä vastataksesi