Pohjapiirros, joka näyttää talon eri huoneet, kuten olohuoneen, keittiön ja kylpyhuoneen. Kynällä piirretty suunnitelma. Pohjapiirustus, joka näyttää talon huoneiden järjestyksen, mukaan lukien kaksi makuuhuonetta, kylpyhuone, keittiö ja olohuone.
Hei. Avattiin osa seinästä, mutta en tiedä, onko se talon kantava seinä. Talo on rakennettu betonista olevan sydämen ympärille. Sydämessä on kylpyhuone ja osa keittiöstä. Seinä kulkee kattopalkkien suuntaisesti ja on nykyään rakennettu 70x45 rankoista. Talossa on tiiliverhous, sijaitsee Skånessa ja on rakennettu 1971. Mitä mieltä olette, voiko sen purkaa ilman kantavan rakenteen täydentämistä?

Minkä seinän haluat purkaa?
Miten kattotuolit menevät?

Hei kattopalkit kulkevat seinää pitkin. Se on keittiön ja olohuoneen välillä, jonka haluan avata.

• Pohjapiirustus, joka näyttää talon huoneet, mukaan lukien keittiö ja olohuone, joissa suunnitellaan seinän avaamista.
Seinä ei todennäköisesti ole kantava. Kantavat seinät kulkevat yleensä kattoorren poikki.

Sinulla pitäisi olla vähintään kaksi kattoorrea sen seinän ja päätyseinän (olohuoneen toinen pitkä sivu) välillä.

Ok, se näyttää olevan 3 kpl kattotuoleja ulkoseinästä seinään, jonka haluan purkaa (4,2m)

• Piirustuksessa on mittoja esittävä kuviopaperi, jossa viivottimella mitataan seinämitta 4,2 metriä.
Nyt näen, että sinulla on myös yläkerta, joten ei ole kyse siitä, kuinka kattotuolit menevät, vaan kuinka välipohjan palkit menevät, mikä on mielenkiintoista.
Usein välipohja menee samaan suuntaan kuin kattotuolit.

BirgitS
Onko sinulla mitään sektioleikkausta talosta ja milloin se on rakennettu?

BirgitS BirgitS sanoi:
Onko sinulla talon leikkauspiirustusta ja milloin se on rakennettu?
BirgitS BirgitS sanoi:
Onko sinulla talon leikkauspiirustusta ja milloin se on rakennettu?
Leikkauspiirustus, katso kuva. Talo on rakennettu 1971.

• Sivuleikkauskuva talosta, rakennettu 1971, näkyy mittasuhteet ja rakenne.
@BirgitS tarkoitatko tällaista? Valitettavasti minulla ei ole rakennuspiirustuksia.

Demmpa Demmpa sanoi:
Nyt näen, että sinulla on myös yläkerta, silloin ei ole kyse siitä, miten kattotuolit menevät, vaan siitä, miten välipohjan palkit menevät, on mielenkiintoista.
Usein välipohja kulkee samaan suuntaan kuin kattotuolit.
Mitä minun pitäisi etsiä välipohjasta. Minulla on pääsy sivuvintteihin ja ehkä voin nähdä jotain siellä?!

BirgitS
Krackelerad Krackelerad sanoi:
@BirgitS onko tämä sellainen, mitä tarkoitat? Valitettavasti minulla ei ole rakennuspiirustuksia.
Joo, se on poikkileikkauspiirustus.
Ei näytä siltä, että seinä, jonka haluat poistaa, kuuluu niihin seiniin, jotka on piirretty poikkileikkauspiirustukseen, eli on katonharjanteen suuntainen.

Mutta olen pyytänyt erästä asiantuntevampaa katsomaan tätä ketjua sopivana hetkenä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.