H
Olen ostanut käytetyn ikkunan, jossa edellinen omistaja on päättänyt katkaista karminruuvin tiikerisahalla.

Olen saanut itse ruuvin pois, mutta hylsy kieltäytyy irtoamasta.

Voiko hylsyä käyttää uudelleen jonkin uuden tyyppisen ikkunakarmin ruuvin kanssa, vai onko ratkaisu porata uudet reiät ja asentaa uudet karminruuvit?

H
H Hobby Bob sanoi:
Ostin käytetyn ikkunan, jossa edellinen omistaja oli päättänyt katkaista karmiruuvin tiikerisahalla.

Sain itse ruuvin pois, mutta holkki ei suostu irtoamaan.

Voiko holkkia käyttää uudelleen jonkin uudenlaisella ikkunakarmiruuvilla vai onko ratkaisu porata uudet reiät ja asentaa uudet karmiruuvit?
Vastaan itselleni, jos joku muu saisi saman ongelman. Löysin ruuvin Hornbachilta - katso kuva.

• Muovipussi, joka sisältää kahdeksan sinkittyä ruuvia karmihylsälle, löytyi Hornbachista.
A
Ne ruuvit on tarkoitettu toisenlaisiin löysiin karmiholkkeihin, ei voi säätää ikkunaa niiden kanssa, on parempi kiilata jokaisen kiinnityskohdan taakse sijaan.
Hexagon-päinen ruuvi löysää karmihylsyä varten, ei sovi ikkunan säätöön ilman kiilaa kiinnityspisteen takana.

H
Handyman 1 sanoi:
Ne ruuvit on tarkoitettu toisenlaisiin löysiin karmiholkkeihin, ikkuna ei tule olemaan säädettävissä niiden kanssa, kannattaa varmaan kiilata jokaisen kiinnityskohdan taakse sen sijaan.
[kuva]
Siinäpä se, kiitos tiedosta. Voin kuitenkin ilmoittaa, että ne täyttävät tehtävänsä "pitää ikkuna paikallaan" myös vanhassa holkissa. (y)

Olet ostanut täysin oikeat ruuvit hylsyille. Jos ikkuna myöhemmin tarvitsee säätöä, löysätään hieman ruuvia, sitten säädetään hylsyllä ja lopuksi kiristetään ruuvi uudelleen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.