15 672 lukukertaa ·
18 vastausta
16k lukukertaa
18 vastausta
Kuinka rakentaa portaat uudelleen - maalata valkoiseksi - kokolattiamatto askelmissa?
Talon omistaja
· Växjö
· 20 viestiä
Ajattele liukumisvaaraa, eräs työkaverini menetti appiukkonsa uudelleenmaalatussa portaikossa, jossa oli poistettu neulahuopamatto, kuollut niskamurtuman vuoksi.
Portaiden mattoja on tyylikkäitä. On myös liukuesteitä teippiä, jotka voivat näyttää hyvältä,
Portaiden mattoja on tyylikkäitä. On myös liukuesteitä teippiä, jotka voivat näyttää hyvältä,
Nyt TS on aikeissa laittaa kokolattiamaton, ja se ei ole liukas. Meillä on mäntyportaat, jotka on maalattu valkoisiksi ja sitten niihin on liimattu harmaa kokolattia- tai neulahuopamatto. Näyttää hyvältä, on turvallinen ja yllätyksekseni pysyy siistinä.
Oletko harkinnut rakentaa lasilla? Mietin sitä kotona
Oletko harkinnut rakentaa lasilla? Mietin sitä kotona
Pelkään samanlaista työtä portaikkomme kanssa...
Olen itsekin vähän kahden vaiheilla, pitäisikö rakentaa umpeen vai ei.
Haluan saada valoa sisään, mutta olen kyllästynyt kaikkeen roskaan, joka putoaa alas, kun koirat juoksevat ylös ja alas.
Olen itsekin vähän kahden vaiheilla, pitäisikö rakentaa umpeen vai ei.
Haluan saada valoa sisään, mutta olen kyllästynyt kaikkeen roskaan, joka putoaa alas, kun koirat juoksevat ylös ja alas.

Pirusti hiomista, sitten maalasin ensin pohjamaalilla ja sitten maalasin Beckers-lattiamaalilla maalarin neuvosta, sen piti olla kestävä, hän sanoi, ja edelleen se on tällainen 2-3 vuotta myöhemmin. Laitoin mustaa neulehuopamattoa. Mielestäni siitä tuli hyvä.
Talon omistaja
· Växjö
· 20 viestiä
#Ropia Hienoa työtä! Näen kuitenkin, että et ole peittänyt koko portaikkoa. Meidän osalta tulee ensin kaksi kerrosta Jotun oksalakkaa ja estopohjamaalia, jotta oksat eivät tulisi esiin. Sitten yksi tai kaksi kerrosta peittävää lattiamaalia.
Talon omistaja
· Växjö
· 20 viestiä
#lobbin Ruuvatitko vain portaiden takaosaan vai kiinnitittekö MDF:n myös yläreunan tukilistalla?
Jäsen
· Stockholms
· 1 555 viestiä
Miten matto kiinnittyy portaan etureunaan? Onko se kiinnitetty listalla vai riittääkö sen liimaaminen?
Talon omistaja
· Växjö
· 20 viestiä
Vanha kulunut tammilista, joka työntyy esiin. Vanha vihreä muovimatto oli upotettu, voisi sanoa. Ajattelen, että uusi kokolattiamatto tarvitsee vain leikata ja liimata.