Olen vaihtanut kotona julkisivun ja ajattelin lisätä vähän puuleikekoristeita päätykolmioihin, olen katsellut erilaisia harjankoristeita mutta haluan aika yksinkertaisia kuten liitetyssä kuvassani. Mutta nyt kysymykseeni, miten parhaiten kiinnitetään eri osat toisiinsa, käytetäänkö naulalevyjä takapuolella vai käytetäänkö puoli puoleen -menetelmää? Onko joku tehnyt vastaavaa ja jolla olisi kuva, miltä se näyttää harjankoristeen takapuolella ja miten osat on kiinnitetty toisiinsa. /Gustav

• Punamultainen talon julkisivu, jossa valkoinen koristeellinen harja, puurakenteita ja tiilikatto kirkkaalla taivaalla.
  • Tykkään
Christian Larsson4
  • Laddar…
Vähän 10 mm vaneria taakse, ja sitten liimaa ja ruuveja, niin kyllä se pysyy kasassa. Maalaa kunnolla ennen kiinnitystä, niin vaneri pysyy hyvänä.

Krassaa ruuvata se yhteen. Senhän pitää vain pysyä itsestään pystyssä.

Okei kiitos vastauksesta, lasken pystysuoran palan kokonaisena ja kokeilen joko naulalevyä tai vaneria kiinnittämään muut palat toisiinsa. Viistoon ruuvaaminen voidaan myös vahvistaa lisäämällä.

Kramla
Veljeni päätykoristeet olivat nähneet parhaat päivänsä!
Päätin tehdä uudet, koska ajattelin, että hänellä oli tarpeeksi tekemistä julkisivun maalaamisessa ja tämä oli sopiva projekti kylpyhuoneremonttini ohella.

Kaksi puista kolmiota pihamaalla; yksi uusi rakenteilla ja vanha kulunut edessä. Taustalla pöytäsaha.
Kolmion muotoinen puinen kattokoriste tai rakenteellinen elementti asetettuna vihreälle nurmikolle.
(minä tein puoliksi)

//Kramla

• Tykkään
JohnnyRico ja 2 muuta
  • Laddar…
Tyylikkäästi tehty! Näyttää myös vakaalta ja siistiltä rakenteelta. Käytitkö 45x45 & 45x120?

• Tykkään
Kramla
  • Laddar…
Kramla
G Gurraaan sanoi:
Hienosti tehty! Näyttää myös vakaalta ja kunnolliselta rakenteelta. Käytitkö 45x45 & 45x120?
joo se pitää paikkansa, tuli todella vakaa(y)

• Tykkään
Gurraaan
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.