Täytyy vain näyttää kaunis liimapuupalkki, jonka he asensivat rungon pystytyksen aikana (päivä 2, katso verkkosivustolta lisää kuvia).

Harmi vain, ettei kauneus tule näkymään. Kun sen luona on, se tuntuu todella valtavalta

EDIT: Suurempi kuva löytyy muuten http://holmdalen.servehttp.com/site/gallery/download?id=1478

• Limträbalkki talon rungon pystytyksessä, taustalla taivas ja puita.
Hahah, voisin varmasti aloittaa tällaisen ketjun, joten KYLLÄ tosiaan, se näytti massiiviselta ja komealta, onneksi olkoon!!

Tällaista täytyy kannustaa!

Voin osallistua vaatimattomasti mitoitetulla palkillani, vain 400x115. 6 metriä pitkä.

PICT0047s.JPG

Hauska huomata, etten ole ainoa, joka on kiehtoutunut tällaisista hirviöistä ;)

Oletteko nähneet Oslon lentokentän Gardermoenin katon? Todella vaikuttava liimapuukonstruktio. Suurin liimapuupalkki siellä on 4,2 metriä korkea korkeimmalta kohdaltaan! Luulisi, että se maksaa jonkin verran. :)

@MathiasS
Mitä liimapuupalkkisi pitäisi kantaa, näyttää enemmän siltä että puupalkeisto kantaa liimapuupalkin?
(Tietämätön)

Daniel39 sanoi:
@MathiasS
Mitä liimapuupalkkisi tukee, näyttää siltä, että puupalkisto tukee liimapuupalkkia?
(Tietämätön)
Sitä minäkin ihmettelen...

/Jonas

Daniel39 sanoi:
@MathiasS
Mitä liimapuupalkkisi tukee, näyttää enemmän siltä, että puupalkisto tukee liimapuupalkkia?
(Tietämätön)
Ehkä se on sisustuselementti, jolla tehdään ullakosta kauniimpi? ;)

Ksund sanoi:
Ehkä se on sisustusyksityiskohta, joka tekee ullakosta kauniimman? ;)
Tarkalleen!

Mutta, se ei ole vain hieno ullakolla, päät ovat myös asetettuna tukiseinille, jotka lepäävät perusmuurilla - sen jälkeen kaikki kattotuolien alatukivarret on kiinnitetty liimapuupalkkiin kaksoiskulmateräksiin ja seitsemään miljoonaan ankkuriruuvilla. Sen sijaan että palkki olisi alla ja kuorma lepää sen päällä, kuorma saa roikkua alapuolella. Noin 6 metriä seinää on heitetty roskiin, joten turvallisuuden vuoksi me "heitimme" pienen palkin.

90*405*4500:
limtrabalk.jpg

Mittaan kiinnostuneille minun 115x600, mutta en tiedä pituutta tarkalleen, täytyy tarkistaa se, mutta kyse on noin 11 metristä.

ByggaNytt sanoi:
90*405*4500:
[bild]
Palkkisi on itse asiassa aika pieni, mutta saat ehdottomasti tyylipisteitä valtavasta nosturista! ;)

siisti

Kehua maltillisesti. Tässä tulee 400x115x14000! Yläpäässä!

Image-F68C842DA50811D8.jpg

:D ;D ;)

Johan Gunverth sanoi:
Kerskaa maltillisesti. Tässä tulee 400x115x14000! Ylimpänä!

[bild]

:D ;D ;)
Hyvä siellä... nyt tiedän, etten aliarvioinut ainakaan... ;)

Minulla ei ole kuvaa omastani, mutta se on 115x630 ja noin 19 metriä pitkä. Itse asiassa niin pitkä, että se on liitetty yhteen yhteen kohtaan, mutta pisin osa on 13 metriä. Puolet on rakennettu sisään, mutta alaosa näkyy.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.