Hei!

Ajattelin rakentaa talolle melko suuren usean tasoisen terassin kesällä. Minulla ei ole aiempaa kokemusta tällaisesta työstä. Mutta olen melko näppärä käsistäni ja erittäin kiinnostunut oppimaan!

Haluan oppia kaiken rakentamiseen liittyvän siitä, kuinka tämä tehdään parhaalla mahdollisella tavalla. Kaikki erilaisista sementtilaaduista, valuista, puutavaran mitoituksesta, rimoista, laudoituksesta, jne.

Onko olemassa kirjoja, joita voi lukea, tai miten suosittelette oppimaan? Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit.

Aloita laittamalla kuvia alueesta, johon aiot rakentaa

Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Aloita laittamalla kuvia sinne, missä aiot rakentaa
Miksi se olisi olennainen tieto vastata viestiini?

• Tykkään
Thomas_Blekinge
  • Laddar…
Jos haluat saada parempaa apua ja lisää vastauksia. Muuten jätä väliin.

O oddan sanoi:
Hei!

Ajattelin rakentaa melko suuren terassin usealle tasolle taloa vasten kesällä. Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta vastaavan tekemisestä. Mutta olen melko kätevä käsistäni ja hyvin kiinnostunut oppimaan!

Haluan oppia kaiken rakennusteknisen tiedon siitä, miten tämä tehdään parhaalla mahdollisella tavalla. Kaikki erilaisista sementtilajeista, valamisesta, puutavaran mitoituksesta, runkorakenteesta, terassilaudoista jne.

Onko olemassa kirjoja, joita voi lukea, vai miten suosittelette oppimaan? Otan kiitollisena vastaan kaikki vinkit
Käy kaupungin kirjastossa ja etsi kirjoja ja aikakauslehtiä. Sieltä löytyy yleensä aika paljon.

• Tykkään
oddan
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Jos haluat saada parempaa apua ja enemmän vastauksia. Muuten jätä se.
Ehkä ymmärsit kysymykseni väärin. Haluan oppia yleisesti eri tavoista rakentaa, standardeista ja säännöistä. Jos minulla on erityinen kysymys omasta rakennuksestani, voin aloittaa uuden ketjun siitä.

T Thomas_Blekinge sanoi:
Käy kaupungin kirjastossa ja etsi kirjoja ja aikakauslehtiä. Yleensä sieltä löytää aika paljon.
Ehdottomasti, ajattelin tehdä niin! Mutta jotta en tuhlaisi liikaa aikaa, toivoin, että joku asiantunteva täällä foorumilla voisi ohjata minua oikeaan suuntaan ja suositella tiettyjä kirjoja.

Mitä kirjaa kirvesmiehet, arkkitehdit ja rakennusinsinöörit lukevat, kun on kyse terasseista. Sellaista haluan lukea!

On olemassa paljon kirjoja terasseista. Mene lähimpään kirjastoon ja kysy.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.