A
Olen käyttänyt firmaa, joka on siistinyt kellarini seinät sisäpuolelta. Nyt huomasin halkeaman, ohut kuin hius ja puolimetriä pitkä. Takana kuuluu ontto ääni. Pitäisikö sen antaa olla vai pitäisikö heidän korjata se?

A
Bump

A
Bump

Halkeama voi olla normaali, kaikki riippuu siitä, millainen alusta on ja esimerkiksi oliko siellä liikehdintää ennen, vahvistettiinko se jne. Koputusääntä ei kuitenkaan pitäisi olla, ja vaikka sinulla olisi ohut halkeama, rappauksen pitäisi tarttua hyvin alustaan, joten siitä Bordeaux pitäisi saada lausunto.

Ja kuten tavallista, ei koskaan ole pahitteeksi lisätä muutamia kuvia, erityisesti jos sinulla on kuvia ennen työtä, työn aikana ja lopputuloksesta.

Onko se myös maalattu?

A
Aion korjata kuvat, kun palaan kotiin, neljän päivän kuluttua. Olen maksanut firmalle paljon rahaa kellarin putsauksesta, joten siksi kysyn. Mutta teidän mielestänne voinko soittaa firmalle suoraan, koska bomljudet eivät ole ok?

A
Elokuva

S
Reklamoi ja sitten he saavat tehdä uudelleen.

• Tykkään
1
  • Laddar…
Anonymiserad 182623 sanoi:
Aion laittaa kuvia kun tulen kotiin, neljän päivän päästä. Olen maksanut firmalle paljon rahaa kellarin siivoamisesta, joten siksi kysyn kysymyksen. Mutta teistä tuntuu, että voisin soittaa firmalle suoraan, kun pommiääni ei ole okei?
Hei! Minulla on täsmälleen sama kysymys. Miten sinulla meni? Tekivätkö he sen uudelleen vai miten etenit?

E Elo89 sanoi:
Hei! Minulla on aivan sama kysymys. Miten sinulle kävi? Korjasivatko he sen tai miten etenit?
TS ei aio vastata sinulle, koska hänellä ei enää ole profiiliaan. Voi tietysti olla tehnyt uuden ja sattumalta nähdä tämän, mutta todennäköisesti ei.
Mutta ajattelen, että voit varmasti saada apua kuitenkin. Oletko siis myös palkannut hantverkare? Sitten halkeama ja ääniä?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.