6 209 lukukertaa ·
10 vastausta
6k lukukertaa
10 vastausta
Etsitään: Sileä kattolista 30-luku
Etsin kattolistan kuvan mukaisesti. Olen etsinyt monista paikoista, mutta en ole löytänyt. Tietääkseni erittäin yleinen lista 20-40-luvulla, mutta nyt näyttää olevan vaikea löytää. Tarkkoja mittoja/materiaalia ei tarvita, mutta tämä on holkkilist, joka ulottuu noin 4 cm kumpaankin suuntaan. Samankaltaiset mitat voivat riittää, etsin muotoa. Jos Tukholman alueella on joku toimittaja, se on plussaa. Käytetty voi myös toimia.
Vähän enemmän säde ehkä, mutta suunnilleen sama leveys.
20X69 HÅLKÄLSLIST VIT L=2,4M | Beijer Byggmaterial
20X69 HÅLKÄLSLIST VIT L=2,4M | Beijer Byggmaterial
Kiitos vinkistä. Valitettavasti tässä ja vastaavissa on reuna, joka on lähellä 10mm. Minun on löydettävä jokin 1-2mm, joka voidaan asentaa niin, että se näyttää pehmeältä siirtymältä seinän ja katon välillä.larsbj sanoi:
Paneeli ja lista. Luulen, että niitä kutsutaan nimellä Stockholm.
https://www.panelochlist.se/
https://www.panelochlist.se/
Sinun täytyy ottaa esiin halkaisusaha tai saada syy ostaa yksiT ThorwaldH sanoi:
Hei!T ThorwaldH sanoi:Etsin kuvan mukaista kattolistaa. Olen etsinyt monista paikoista mutta en ole löytänyt. Tietääkseni erittäin yleinen lista 20-40-luvulla mutta nyt näyttää olevan vaikea löytää. Tarkkoja mittoja/materiaalia ei tarvita mutta tämä on kovera lista, joka ulottuu noin 4 cm kumpaankin suuntaan. Vastaavat mitat voivat kelvata, muoto on se mitä etsin. Onko Stockholmstraktenin alueella toimittajaa, se olisi plussaa. Käytettykin voi toimia.
Löysitkö jotain vastaavaa? Etsin myös jotain tällaista.
Kiitos!
Jäsen
· Korpilombolo
· 3 610 viestiä
Palautin 1920-luvulta peräisin olevat. Ne ovat hauraita kuin Marie-keksit, kun niitä ottaa alas, joten piti käyttää puuliimaa palapelinä. Sitten raaputin puhtaaksi ohuen paperikerroksen, joka peitti siirtymän katon ja seinän jännepaperin välillä. Uudet eivät näytä samanlaisilta, mutta voidaan tilata erikseen jostain joustavasta höyläämöstä, kunhan metrejä on riittävästi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Kattolista haussa (Kuva)
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Sökes Slätten Golv
Köpes, Hyres & Bytes -
Sökes Slätten Golv
Köpes, Hyres & Bytes -
Nybygge, slätgipsat/målat tak och golv- och taklister
Färg, Måla & Tapetsera -
Kattolistat haussa. Missä valmistaa? Gbg.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka