2 121 lukukertaa ·
15 vastausta
2k lukukertaa
15 vastausta
Epäyhtenäinen aluskate
Hei!
Olen kiinnostunut uudisrakennuksesta, joka on pian tulossa myyntiin.
Kävin talon ohi ja huomasin heti, että aluskate ei ole tasaisesti asennettu. Se on melko ryppyinen, katso kuva.
Kun sitten naulataan rimoja ja painetaan aluskate alas, tuntuu siltä, että syntyy teräviä ryppyjä, jotka mahdollisesti aiheuttavat aluskateen repeämisen?
Mitä mieltä olette tästä? Onko tavallista tehdä näin? Vai eikö aluskate pitäisi saada tasaiseksi?
Olen kiinnostunut uudisrakennuksesta, joka on pian tulossa myyntiin.
Kävin talon ohi ja huomasin heti, että aluskate ei ole tasaisesti asennettu. Se on melko ryppyinen, katso kuva.
Kun sitten naulataan rimoja ja painetaan aluskate alas, tuntuu siltä, että syntyy teräviä ryppyjä, jotka mahdollisesti aiheuttavat aluskateen repeämisen?
Mitä mieltä olette tästä? Onko tavallista tehdä näin? Vai eikö aluskate pitäisi saada tasaiseksi?
Vad jag vet är dukarna inte svarta och något eller mycket bredare än papp. Säger att du ska kolla upp noga vad för material som använts. Oavsett om det är korrekt eller inte är det en snål småländska lösningerikssonandreas sanoi:
Tavallinen ja tavallinen, se ei ole epätavallinen menetelmä halvoissa taloissa. Se toimii ehdottomasti, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan, mutta samalla pitää tietää mitä ostaa ja maksaa sen mukaisesti.Jonatan79 sanoi:
Jos he tekevät tällaisen halvan ratkaisun katolle, olettaisin henkilökohtaisesti, että se on läpikäyvä teema sille talolle.
kangas on eri värejä riippuen toimittajasta.
Hmmm. Kattohuovat, jotka löydän, alkavat 1360mm leveydestä ylöspäin. Jos he huijaavat ja laittavat tavallista aluskermiä, se on vähemmän hyvä... vaikea nähdä kuvasta.A Aunty sanoi:Tavallinen ja tavallinen, se ei ole epätavallinen menetelmä halvoissa taloissa.
Se toimii ehdottomasti, joten siitä ei tarvitse olla huolissaan, mutta samanaikaisesti pitää tietää, mitä ostaa ja maksaa sen mukaisesti.
Jos he tekevät katolle sellaisen halvan ratkaisun, niin itse oletan, että se on kyseisen talon läpi kulkeva teema.
kankaita on saatavana useissa väreissä riippuen toimittajasta.
On olemassa jopa 1 m leveitä ja 15 cm päällekäisyyksillä ne ovat aika kapeita, mutta en voi vastata siihen, mitä he ovat käyttäneet. Muistaakseni BMI-ryhmällä on ollut täysin mustia, mutta en ole varma.Jonatan79 sanoi:
kuten sanoin, niitä on saatavana kaikissa mahdollisissa kokoissa ja väreissä. se voi lisäksi olla ulkomaalainen toimittaja, jolla on jotain itse valmistettuja, eikä siinä ole mitään väärää.Rickard. sanoi: