1 724 lukukertaa ·
9 vastausta
2k lukukertaa
9 vastausta
Bila vakavasti - Vinkkejä ja apua, kiitos
Työskentelen tämän parissa, vain "heads up".
Olen vilustunut ja aion ajaa alas vanhan "sirkus"-roska-astian 40-luvulta. Karuselli sijaitsee pienessä tilassa kerrostalon kellarissa, noin 6 m². On erittäin ahdasta...
Jostain syystä koko sirkus on valettu, putki noin 15 cm paksuilla k50-seinillä, alempana noin 15 - 60 cm (!) paksuilla seinillä. Erittäin karkea raudoitus, 32 on karkeinta tähän mennessä...
Rakenne ei ole kantava, mitä tiedän, tarkastaja tai kaavatoimisto ainakin, miksi roskat ovat atomipommin kestäviä? Joku tietää, olen erittäin utelias.
Joka tapauksessa, käytän Metabo KHE 96 vaakasuorassa... Se on raskasta, erittäin raskasta. Onko jollain parempaa ideaa kuin köysi katossa?
Yritän olla valmis huomenna, haluaisin mieluiten ostaa dynamiittia juuri nyt...
Kiitos etukäteen.
Olen vilustunut ja aion ajaa alas vanhan "sirkus"-roska-astian 40-luvulta. Karuselli sijaitsee pienessä tilassa kerrostalon kellarissa, noin 6 m². On erittäin ahdasta...
Jostain syystä koko sirkus on valettu, putki noin 15 cm paksuilla k50-seinillä, alempana noin 15 - 60 cm (!) paksuilla seinillä. Erittäin karkea raudoitus, 32 on karkeinta tähän mennessä...
Rakenne ei ole kantava, mitä tiedän, tarkastaja tai kaavatoimisto ainakin, miksi roskat ovat atomipommin kestäviä? Joku tietää, olen erittäin utelias.
Joka tapauksessa, käytän Metabo KHE 96 vaakasuorassa... Se on raskasta, erittäin raskasta. Onko jollain parempaa ideaa kuin köysi katossa?
Yritän olla valmis huomenna, haluaisin mieluiten ostaa dynamiittia juuri nyt...
Kiitos etukäteen.
betongs[ahan malli suurin. töissä on nyt tyyppejä, jotka purkavat erilaisia vanhoja seiniä. veikkaisin, että terän halkaisija on noin 50 cm! leikkaa molemmilta puolilta. kiilaa ja moukaroi ulos lavoille.
zsimpey: Timanttisahanterä reikälähdemallia olisi ollut kultaa, valitettavasti minulla ei ole sellaista. Minulle annettu työkalu on piikkikone, huokaus...
cem77: Se kuulostaa todennäköiseltä, tai uskomattomalta, jos niin haluaa. Se on itse asiassa todella hirvittävän ylimitoitettu.
Tänään olen piikannut ja kärrännyt käsin noin 500 kg, sen lisäksi mitä tein eilen. Silti jäljellä on yhtä paljon, blä...
Minulla on puoli sorakuoppaa silmissäni ja ei tuntoa sormissa, dynamiitti tuntuu yhä järkevämmältä...
cem77: Se kuulostaa todennäköiseltä, tai uskomattomalta, jos niin haluaa. Se on itse asiassa todella hirvittävän ylimitoitettu.
Tänään olen piikannut ja kärrännyt käsin noin 500 kg, sen lisäksi mitä tein eilen. Silti jäljellä on yhtä paljon, blä...
Minulla on puoli sorakuoppaa silmissäni ja ei tuntoa sormissa, dynamiitti tuntuu yhä järkevämmältä...
Remontoija
· Gävleborg
· 8 193 viestiä
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mikä on "sopcirkus"? Onko sillä tekemistä roskakuilun kanssa?
//Patrik
//Patrik
Patrik_Hed: Kyllä, on sirkus/karuselli, joka sijaitsee roskakuilun alapuolella. Yleensä kolme kuuteen säkkiä kiertää ympäri. Joka kerta kun joku pudottaa jotain, kuuluu tömähdys, jolloin karuselli pyörähtää "yhden pykälän". Kaikki säkit täyttyvät näin ollen yhtä paljon, se on ajatus ainakin...
Itse putki on myös valettu todella ylisuureksi kaikilta osin. Tulen hulluksi, en todellakaan halua mennä töihin maanantaina. Mietin, että vuokraisin Brokkin omasta taskusta vain päästäkseni eroon...
Itse putki on myös valettu todella ylisuureksi kaikilta osin. Tulen hulluksi, en todellakaan halua mennä töihin maanantaina. Mietin, että vuokraisin Brokkin omasta taskusta vain päästäkseni eroon...
Kun otetaan huomioon edessäsi oleva haaste ja kuvailemasi laitteet, ei ole mahdollista löytää sopivaa kirjallista muotoilua Työsuojeluvirastosta, joka värinän, likaisen ilman, valtavan resonanssin, uhanalaisten sinitiaisien puistossa ulkopuolella tai valkotukkaisten tädien, jotka eivät voi nukkua päivällä, vuoksi vapauttaisi sinut?
myrstack : Ptjo, ehkä... Se päättyy jokatapauksessa siihen että;
A : jään työttömäksi.
B : Toinen työntekijä ottaa ohjat (epäsolidaarista, hän/he saavat saman ongelman kuin minulla)
C : Pomo suuttuu ja minut "leimataan"
D : Valitan mutta teen työni loppuun, eli käyttäydyn kuin vanha ämmä. Valitan tyhjästä mikä johtaa tyhjään.
Ehkä pitäisi mainita, että kyseessä on pieni yritys, taloudellisia lihaksia ei ole. Siksi pyysin alun perin vinkkejä helpottamaan prosessia.
OnT ; Mitä sanotaan, jos poraisi pirusti reikiä "joka puolelle" ja sitten hyökkäisi piikkauskoneen kanssa? Se voisi heikentää rakennetta, mutta onko se puolustettavissa siihen vaadittavan ajan kannalta?
A : jään työttömäksi.
B : Toinen työntekijä ottaa ohjat (epäsolidaarista, hän/he saavat saman ongelman kuin minulla)
C : Pomo suuttuu ja minut "leimataan"
D : Valitan mutta teen työni loppuun, eli käyttäydyn kuin vanha ämmä. Valitan tyhjästä mikä johtaa tyhjään.
Ehkä pitäisi mainita, että kyseessä on pieni yritys, taloudellisia lihaksia ei ole. Siksi pyysin alun perin vinkkejä helpottamaan prosessia.
OnT ; Mitä sanotaan, jos poraisi pirusti reikiä "joka puolelle" ja sitten hyökkäisi piikkauskoneen kanssa? Se voisi heikentää rakennetta, mutta onko se puolustettavissa siihen vaadittavan ajan kannalta?
Jäsen
· västra götaland
· 207 viestiä
Irtisanoudu ja aloita toisessa purkufirmassa, jolla on resurssit ja järkeä.
Etanadynamiitti saattaa toimia?
http://www.finjabetong.se/App_Resource/Page/file/bemix/3023-1.pdf
Ei kuitenkaan ratkaise ongelmia kaiken raudoituksen kanssa.
Esimerkiksi Dronco (muillakin valmistajilla on) tarjoaa laikan, jossa timantit ovat ulkopuolella, mikä mahdollistaa raudoitetun betonin leikkaamisen kuluttamatta sitä, se leikkaa myös raudat läpi. Ehkä kannattaa kokeilla 230 mm kulmahiomakonetta ja sellaista laikkaa ja leikata se paloiksi niin pitkälle kuin mahdollista. Tässä se on:
http://www.dronco.com/xist4c/web/Perfect-DB_id_25884_.htm
http://www.finjabetong.se/App_Resource/Page/file/bemix/3023-1.pdf
Ei kuitenkaan ratkaise ongelmia kaiken raudoituksen kanssa.
Esimerkiksi Dronco (muillakin valmistajilla on) tarjoaa laikan, jossa timantit ovat ulkopuolella, mikä mahdollistaa raudoitetun betonin leikkaamisen kuluttamatta sitä, se leikkaa myös raudat läpi. Ehkä kannattaa kokeilla 230 mm kulmahiomakonetta ja sellaista laikkaa ja leikata se paloiksi niin pitkälle kuin mahdollista. Tässä se on:
http://www.dronco.com/xist4c/web/Perfect-DB_id_25884_.htm
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Bila bort källargolv i tvättrum - ersätta med EPS-cement?
Golv -
Någon som kan något om RC-bilar?
Bilar & andra fordon -
Bila grundsulan - provborra?
Grund & Markarbeten -
Avlopp i källare - Genväg ut eller bila hela vägen?
Vatten & Avlopp -
Bila upp golvbrunnar - storlek bilningshammare?
Verktyg & Maskiner