Hei!
Kaikki on valmis paitsi itse jalkalistat, toisen puolen huoneesta on pidempi "värmekabeli", joka menee itse lämpöpatteriin (Kuva 1 & Kuva 2).

Tämä tarkoittaa, että tavallisia listoja kuten nämä (katso linkki alla), ei voi asentaa toiselle puolelle ja jotta se näyttäisi yhtenäiseltä, olen hankkinut kaksi erilaista valkoista listaa asennettavaksi toinen toisen päälle (Kuva 3 & Kuva 4).

https://i.ytimg.com/vi/ecBj52Ibolg/maxresdefault.jpg

Jälkikäteen, kun olen leikannut listat saadakseni selvän kuvan lopputuloksesta, tulee olemaan aukkoja listojen sekä sähköpistorasioiden/internetpistorasian välillä (Kuva 3).

Miten minun pitäisi leikata yksi puoli listoista (leveys) kun se ei toimi koneellani BOSCH PCM 8 S:llä, jossa yritän saada sen mahdollisimman suoraksi.

• Huoneen lattialla listat asennusta varten, vieressä näkyy lämpöpatteri ja tulo johdot. Puulattia ilman jalkalistoja.
  • Huoneen nurkka puulattialla, ilman lattialistoja, näkyvissä oleva vesijohdon venttiili ja lämpöpatteri seinällä.
  • Sormi koskettaa kahtia pinottuja valkoisia jalkalistoja, joilla on rako CAT.6-verkkopistorasiaan. Pistorasia asennettu seinään puulattian yläpuolella.
  • Valkoinen jalkalista ja CAT.6-verkkopistorasia, pistorasian ja listan välillä rako; parkettilattia alla.
Olen varmaan valinnut leveämmät listat, joissa on jonkinlainen uritus/vaihe, jotta "värmekabeln" mahtuu. On varmasti valmiita listoja tätä tarkoitusta varten? Muuten täytyy tehdä se itse.

Mitä tulee verkkopistorasiaan, etkö voi yksinkertaisesti siirtää sitä ylöspäin niin, että se sijoittuu listan yläpuolelle?

K Klabbarparn sanoi:
Valitsisin varmaankin leveämpiä listoja jonkinlaisella ura-/kookkausvaihtoehdolla, jotta "värmekabel" mahtuisi. Varmasti löytyy valmiita listoja tähän tarkoitukseen? Muutoin pitää itse tehdä.

Mitä tulee verkkopistokkeeseen, etkö voi yksinkertaisesti siirtää sitä ylöspäin, jotta se sijoittuu listan yläpuolelle?

Hei Klabbaparn!
Listat ovat erittäin leveitä ja mahtuvat lämmityselementeille (mitattu nämä) mutta niitä on vain yhdessä kohdassa huonetta, mitä tulee sähköpistokkeisiin, se on enemmän merkityksellistä, koska se ei ole siisti ratkaisu, koska ne ovat liian leveitä.

Kuvassa ei näy, mutta internetpistoke on täsmälleen samalla korkeudella kuin sähköpistoke, joten se oli myös minun ensimmäinen ajatukseni, mutta sitten se tulee sähköpistokkeiden ylle (ei sama korkeus)...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.