2 198 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Asbesti muovimatossa vuodelta 1969?!?
Hei (ja apua?!)
Olen ostanut vuonna 1969 rakennetun talon, jossa uskon olevan alkuperäinen muovimatto rakentamisajalta, jota olen nyt alkanut repiä irti.
Ymmärsin kesken purkamisen, että se saattaa sisältää asbestia, mutta olen liian huono tällaisissa asioissa!
Tiedän, että voi jättää näytteitä, mutta ajattelin katsoa, jos täällä on joku, joka voisi jo nyt nähdä, onko asbestin riski olemassa?
Selittääkseni materiaalia, se on pörröinen, kudottu kangas, kun sitä repii ylös ja muovimatto on hieman kova, koska se on vanha. Haisee vanhalta, mutta ei homeelta.
Kiitollinen avusta!!
Ystävällisin terveisin, Lovisa
Olen ostanut vuonna 1969 rakennetun talon, jossa uskon olevan alkuperäinen muovimatto rakentamisajalta, jota olen nyt alkanut repiä irti.
Ymmärsin kesken purkamisen, että se saattaa sisältää asbestia, mutta olen liian huono tällaisissa asioissa!
Tiedän, että voi jättää näytteitä, mutta ajattelin katsoa, jos täällä on joku, joka voisi jo nyt nähdä, onko asbestin riski olemassa?
Selittääkseni materiaalia, se on pörröinen, kudottu kangas, kun sitä repii ylös ja muovimatto on hieman kova, koska se on vanha. Haisee vanhalta, mutta ei homeelta.
Kiitollinen avusta!!
Ystävällisin terveisin, Lovisa
Samanlainen kuin juuttikangas.V visalovisa sanoi:Hei (ja apua?!)
Olen ostanut vuonna 1969 rakennetun talon, jossa uskon olevan alkuperäinen muovimatto rakennusajankohdasta lähtien, ja olen nyt alkanut repiä sitä irti.
Keskellä repimistä tajusin, että se voi sisältää asbestia, mutta olen liian huono tällaisissa asioissa!
Tiedän, että voi lähettää näytteitä, mutta ajattelin katsoa, onko täällä joku, joka jo nyt voi nähdä, onko asbestiriski?
Materiaalin selittämiseksi se on karheaa, kudottua kangasta kun repii, ja muovimatto on hieman kova, koska se on vanha. Haisee vanhalle mutta ei homeelle.
Kiitollinen avusta!!
Terveisin Lovisa
Saitko vastauksen näytteestä?V visalovisa sanoi:Hei (ja apua?!)
Ostin talon, joka on rakennettu vuonna 1969, ja siinä on mielestäni alkuperäinen muovimatto rakentamisajalta, jonka olen nyt alkanut repiä irti.
Ymmärsin kesken purkamista, että siinä voi olla asbestia, mutta olen liian huono tällaisissa asioissa!
Tiedän, että voi jättää näytteitä, mutta ajattelin katsoa, onko täällä joku, joka jo nyt voi nähdä, onko asbestin vaara?
Selittääkseni materiaalia, se on pörröinen, kudottu, kun sitä repii ylös, ja muovimatto on vähän kova, koska se on vanha. Haisee vanhalta, mutta ei homeelta.
Kiitollinen avusta!!
Terveisin, Lovisa
Klikkaa tästä vastataksesi