Sinun täytyy olla huomattavasti selkeämpi, jos sinua halutaan auttaa. Minkälaista materiaalia sen sylinterin pitäisi olla, esimerkiksi? Ja oikeastaan on parempi, että kerrot mitä aiot tehdä.
Käy myös lähettämässä viesti jollekin moderaattorille ja pyydä heitä muuttamaan otsikkoa.
Sylinteri tulisi olla jossakin metalissa, mikä tahansa.
2cm halkaisijaltaan, pituudella ei ole väliä, voi katkaista kulmahiomakoneella.
Olen rakentanut hiekkalaatikon kannella pojalleni ja tehnyt kaksi reikää kanteen, joita käytän lukkoina.
Kun kansi avataan, kaksi pulttia menee niistä läpi, joihin sitten kiinnitän siipimutterit.
Eli ne ovat ne kaksi reikää, jotka haluan siistiä, naputtaa alas reikiin yksi kummaltakin puolelta.
Mutta siinä tulisi siis olla reunus/prikka sylinterissä.
Tosi vaikeaa selittää, kirjoitin myöhään eilen ja olin väsynyt.
halusin vain saada keskustelun liikkeelle.
Voitko ottaa kuvan siitä, miltä se näyttää nyt ja merkitä, mihin aiot laittaa sylinterit? Jos olen ymmärtänyt oikein, niin kyseessä on kaksien reikien vuoraus, jotka olet porannut puukanteen, joiden läpi lukituspultit kulkevat lukitsemaan kannen kiinni? Nuo kaksi senttimetriä, onko se itse sylinterin ulkohalkaisija vai sisähalkaisija? Minkä kokoinen toisen mitan pitäisi olla? Kuinka suuri kaulus pitäisi olla?
Pultit pitävät kannen avoinna (kuva 3), mutta kun kansi on kiinni (kuva 1), se näyttää mielestäni hieman tylsältä.
Haluan saada sen näyttämään hieman viimeistellymmältä.
Sylinterin sisähalkaisijan tulisi olla 2cm-2,5, ylhäällä olevan prikan kanssa, jonka haluan sitten asettaa reikään saadakseni kauniin viimeistelyn. Prikan halkaisijalla ei ole oikeastaan väliä, mutta noin 2-3mm.
Löysin hyvän kuvan näyttääkseni mitä etsin, tämä on kumiholkki. Mutta haluan tämän muodon metallissa.
Tietääkö joku, onko sillä nimi? kutsutaanko sitä holkiksi?
Googlaan vielä lisää, mutta olisin kiitollinen, jos joku tietäisi, mitä se on nimeltään, tai onko sitä edes olemassa?
Leopardiz, ehkä et aio rakentaa lisää hiekkalaatikoita, mutta...
Yksinkertaisempi rakenne olisi ollut laittaa väännin, joka lukitsee kannen, kannen yläreunaan.
Väännin ruuvattaisiin siis kiinni lankkuun.
Silloin olisit välttynyt pieniltä siipimuttereilta, jotka lapset kohta nyppivät pois ,
ja rei’iltä kannessa.
Olen aina kutsunut tällaista väänintä varveliksi, mutta en löydä sitä sanaa googlesta.
Muuten, etsimäsi yksityiskohta on flänsbussi (englanniksi flange bushing).
Kiitos paljon KnockOnWood, siitä tulee paljon helpompaa nyt kun tietää, mikä se on nimeltään. Googlasin flänsbussingin ja tosiaan löytyi useita kuvia siitä, mitä etsin.
En usko, että hän pystyy kiertämään siipimuttereita, kun kiristän niin paljon, että se alkaa kiristyä. Mutta voisi olla ehkä vähän kätevämpää käyttää kääntönuppia, kyllä
Mutta nyt kun käytin pultteja, sain ainakin käyttää Mutterdragareani
Kiitos paljon kaikille
terveisin Pelle
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.