Hei! Olen viimeiset kaksi vuotta yrittänyt keksiä ratkaisun eteiselleni, ja nyt on todella aika saada hieman eteissäilytystilaa. En osaa päättää hyvää ratkaisua, joten tarvitsen apuanne.

Ongelma on seuraava. Kun tulee eteiseeni, minulla on oikealla puolella tilaa, joka on täydellinen säilytystä varten, mutta sillä samalla seinällä kuin ovi (eli oikealla kuvassa) on sulaketaulu ym. Jos ne sen sijaan olisivat viereisellä seinällä, se ei olisi ongelma. Tarvitsen siis rakentaa jonkinlaisen säilytystilan, jossa on tarpeeksi tilaa edessä, jotta niihin pääsee käsiksi.

Mieluiten haluaisin tehdä kuten piirustuksessani olen hahmotellut. Että siinä olisi jonkinlainen irrotettava luukku, jotta sen voi ottaa pois ja päästä kaapeille. Mutta en ole varma, miten saan sellaisen luukun? Siitä tulisi korkea ja raskas - pitävätkö magneetit? Miten saan sen "sulautumaan" niin, että se melkein näyttää osalta seinää?

Viimeisin ratkaisuni, joka on helpoin, on rakentaa seinä ja sitten laittaa verho, jonka voi siirtää sulaketaulujen tieltä. Sitten laittaa hattuhylly ja olla kenkähylly lattialla. Mutta se ei ole yhtä hienon näköinen kuin mittatilauksena tehty.

Keittiö on suoraan yhteydessä eteiseen, joten en halua laittaa kahta kaappia, koska en halua ovia, jotta eteinen ei näytä osalta keittiötä. Olen myös harkinnut liukuovea peileillä, mutta se ei oikein sovi muun asunnon tyyliini.

Pidän peukkuja, että jollakin on hyvä idea tai että joku on tehnyt jotain vastaavaa ennen!

• Työ keskeneräinen eteinen, jossa on sähkökaappi oikealla. Lattialla maalipurkkeja ja muovilaatikko. Seinät keskeneräisessä kunnossa, portaikko vasemmalla.
  • Luonnos hallin säilytysratkaisusta, jossa on yläkaapit, vaatetanko ja alahyllyt kenkille.
L-muotoinen luukku keskuksen edessä ja alle rakennetaan rivi lokeroita/hyllyjä. Hyllyt voivat olla käännettyinä vaateripustimen suuntaan. Täydellinen hatuille, heijastimille, lampuille ja muulle, jolla ei yleensä ole paikkaa eteisessä mutta joka kuuluu sinne.

Z z_bumbi sanoi:
L-kokoinen liukuluukku keskuksen edessä, ja alle rakennat rivin lokeroita/hyllyjä. Hyllyt voivat olla käännettyinä kohti vaatetankoa. Täydellinen hatuille, heijastimille, lampuille ja muulle, joka ei yleensä saa paikkaansa eteisessä, mutta kuuluu sinne.
Se on niin hyvä idea! Tiedätkö, mistä voisin löytää sellaisen liukuluukun? Yritin googlata, mutta en löytänyt mitään hyvää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.