1 360 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Alustan valinta vesikiertoisen lattialämmityksen kanssa
Hei,
Mietin, mitä reittiä minun pitäisi mennä nyt, kun aion asentaa vesikiertoisen lattialämmityksen eteiseen ja sen jälkeen laatoittaa.
En ole kiinnostunut täyttämään EPS:llä, koska haluan kohtuullisen helpon pääsyn tilaan, jossa putket kulkevat, jos ne alkavat vuotaa.
Lattia on sisääntulotasolla lämmitetyn kellarin yläpuolella, betonilaatta. Kuvassa näette, että he ovat rakentaneet valetuilla koolauksilla (rakennettu 69). Koska olemme olleet poissa kesällä ja tulleet takaisin hajuun, olemme nyt poistaneet kaiken, puhdistaneet betoniin asti.
Pitäisikö minun sulkea betonia jollakin estealustalla vai riittääkö tyhjennys?
Nyt pääkysymykseen:
Minkä menetelmän valitsisit ja miksi betonilaatasta pinnalle, joka laatoitetaan?
Kerro mielellään ensin eristysvalinnasta, mutta sitten siitä, pitäisikö minun käyttää uritettua puulevyä ja lämmön tasauslevyjä vai tasoitusvalua ja asentaa putki raudoitukseen ja tyyppiä fiber flow?
Kiitos.
Mietin, mitä reittiä minun pitäisi mennä nyt, kun aion asentaa vesikiertoisen lattialämmityksen eteiseen ja sen jälkeen laatoittaa.
En ole kiinnostunut täyttämään EPS:llä, koska haluan kohtuullisen helpon pääsyn tilaan, jossa putket kulkevat, jos ne alkavat vuotaa.
Lattia on sisääntulotasolla lämmitetyn kellarin yläpuolella, betonilaatta. Kuvassa näette, että he ovat rakentaneet valetuilla koolauksilla (rakennettu 69). Koska olemme olleet poissa kesällä ja tulleet takaisin hajuun, olemme nyt poistaneet kaiken, puhdistaneet betoniin asti.
Pitäisikö minun sulkea betonia jollakin estealustalla vai riittääkö tyhjennys?
Nyt pääkysymykseen:
Minkä menetelmän valitsisit ja miksi betonilaatasta pinnalle, joka laatoitetaan?
Kerro mielellään ensin eristysvalinnasta, mutta sitten siitä, pitäisikö minun käyttää uritettua puulevyä ja lämmön tasauslevyjä vai tasoitusvalua ja asentaa putki raudoitukseen ja tyyppiä fiber flow?
Kiitos.
Viimeksi muokattu:
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Riippuu siitä, kuinka paljon aiot korottaa eps on halpa täyttää ja sitten valaa itsestään tasoittuvalla massalla jos haluat levyn johon voit laittaa putken, on olemassa 30mm eps levyjä tähän tarkoitukseen
Remontoija
· Kalmar
· 3 042 viestiä
Onko olemassa noin 100 mm leveitä vaahtomuovinauhoja lattian/seinän kulman tiivistämiseen?
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Underlag vid nytt massivt trägolv
Byggnadsvård -
Hur jämna till gammal underlag vid golvläggning
Golv -
Vad ska jag välja vid byte av uppvärmningsystem i villa?
Värme allmänt -
Caparol reklam?? Räcker väl oftast med två strykn vid ommålning
Färg, Måla & Tapetsera -
Val av underlag vid lägning av laminatgolv?
Golv