1 095 lukukertaa ·
9 vastausta
1k lukukertaa
9 vastausta
Aion poistaa säleikön ja asettaa laudan. Korkeus?
Hei!
Valitettavasti minulla ei ole kuvaa juuri nyt, joten voitte käyttää mielikuvitusta
Yläkerrassa meillä on ritelikkö portaiden ja oleskelutilan yhteydessä. Mietin ritelikön poistamista, jotta huone tuntuisi ilmavammalta.
Mielestäni ritelikkö kattoon asti on hieman ruma.
Harkitsen yksinkertaisesti katkaisevani sen ja laittavani jonkinlaisen ylälaitteen siihen. Kysymykseni on, onko olemassa standardia, kuinka korkealta minun täytyy katkaista?
Voin korostaa, että minulla on pieniä lapsia, joten en tietenkään halua, että se on liian matala
Valitettavasti minulla ei ole kuvaa juuri nyt, joten voitte käyttää mielikuvitusta
Yläkerrassa meillä on ritelikkö portaiden ja oleskelutilan yhteydessä. Mietin ritelikön poistamista, jotta huone tuntuisi ilmavammalta.
Mielestäni ritelikkö kattoon asti on hieman ruma.
Harkitsen yksinkertaisesti katkaisevani sen ja laittavani jonkinlaisen ylälaitteen siihen. Kysymykseni on, onko olemassa standardia, kuinka korkealta minun täytyy katkaista?
Voin korostaa, että minulla on pieniä lapsia, joten en tietenkään halua, että se on liian matala
900mm lattian yläpuolella on sisätiloissa yleensä niin kauan kuin kattokorkeus on enintään 3m..W Watisdiz sanoi:Hei!
Valitettavasti minulla ei ole kuvaa nyt, joten saatte käyttää mielikuvitusta
Yläkerrassa meillä on ritilä portaikkoon ja oleskelutilaan liittyen. Olen ajatellut poistaa ritilän, jotta huone tuntuisi ilmavammalta.
Mielestäni lattiaan asti ulottuva ritilä on vähän ruma.
Ajattelen yksinkertaisesti katkaista ja laittaa jonkinlaisen ylimmän laudan. Kysymykseni on, onko olemassa jokin standardi sille, kuinka korkealta minun pitäisi katkaista?
Voin mainita, että minulla on pienlapsia, joten en halua sitä tietysti liian matalaksi![]()
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suuret kiitokset molemmista vastauksista 900 ja 1100.Rejäl sanoi:
Tuntui aivan liian matalalta ja 1100 hieman liian korkealta, joten päädyn varmaan 1000 tai jotain sellaista
Bonuskyssäri:
Menetelmätapani on suunnilleen katkoa nykyiset "pinnar" oikeaan pituuteen ja sitten ostaa ylärima. Miten minun pitäisi kiinnittää rima niin, ettei kiinnitystapa näy? Vinkkejä?
Tuleeko se todella kestämään?
Koska olen kompastunut ja kaatunut todella pahasti kerran ja jäänyt kiinni sellaisesta säleiköstä, jota kuvailet, mietin, kestääkö se, jos se ei ole kiinnitetty kattoon, kuten oletan, että se on nyt? Jos meidän säleikkömme ei olisi ollut siinä, olisin mennyt pää edellä, suoraan ulos.
(Minullakin oli pitkälle meneviä suunnitelmia poistaa meidän, mutta muutin mieleni sen tapauksen jälkeen.)
Jos haluat vain kaiteen, sen pitäisi olla suunniteltu sitä varten.
Ehkä säleikkösi kestää myös kaiteena, mutta varmista se ensin tai varmista siellä, missä on tarpeen.
Koska olen kompastunut ja kaatunut todella pahasti kerran ja jäänyt kiinni sellaisesta säleiköstä, jota kuvailet, mietin, kestääkö se, jos se ei ole kiinnitetty kattoon, kuten oletan, että se on nyt? Jos meidän säleikkömme ei olisi ollut siinä, olisin mennyt pää edellä, suoraan ulos.
(Minullakin oli pitkälle meneviä suunnitelmia poistaa meidän, mutta muutin mieleni sen tapauksen jälkeen.)
Jos haluat vain kaiteen, sen pitäisi olla suunniteltu sitä varten.
Ehkä säleikkösi kestää myös kaiteena, mutta varmista se ensin tai varmista siellä, missä on tarpeen.
Saat tulppaa jokaisen pinnan, onko sinulla kuvia siitä, miten se näyttää.W Watisdiz sanoi:Suuri kiitos vastauksista 900 ja 1100.
Tuntui ihan liian vähän ja 1100 vähän liian paljon, joten kai päädyn johonkin 1000 tai sellaiseen
Bonus-kysymys:
Tapa, jonka ajattelin toteuttaa, on lyhentää nykyisiä "tappeja" oikeaan pituuteen ja ostaa päälle asettuvan lankun.
Miten tulisi kiinnittää lankku niin, että se ei näy? Vinkkejä?
900mm lattian yläpuolella on vähimmäismitta, jota useimmat porrasvalmistajat haluavat noudattaa..
1100mm lattian yläpuolella koskee julkisia tiloja, ulkotiloja, käytäviä jne..
Joten se on hyvä, kumman valitset!
Olet aivan oikeassa. Se kulkee eräänlaisena "kehikkona" (lauta) viistoseinää ja kattoa pitkin. Lauta näyttää olevan naulattu.Jiji sanoi:
Kestääkö se todella?
Koska olen kompastunut ja kaatunut todella pahasti kerran, ja minut pelasti sellainen ristikkö, kuten kuvailet, ihmettelen, kestääkö se, ellei se ole kiinnitetty kattoon, kuten oletan sen olevan nyt? Ellei meidän ristikkömme olisi ollut siellä, olisin kaatunut pää edellä, suoraan alas.
(Minulla oli itselläni pitkälle vietyjä suunnitelmia poistaa omamme, mutta muutin mieltäni sen tapauksen jälkeen.)
Jos haluat vain kaiteen, sen tulisi olla suunniteltu sitä varten.
Ehkä ristikkösi kestää myös kaiteena, mutta varmista se ensin, tai vahvista tarvittaessa.
Pinnat menevät lattiasta kattoon.
Palaan asiaan kuvien kanssa illalla
Jiji sanoi:
Pysyykö se todella?
Koska olen kompastunut ja kaatunut todella pahasti kerran ja pelastunut sellaisen trellinseinän ansiosta, jota kuvailet, mietin, että kestääkö se, jos se ei ole kiinnitetty kattoon, kuten luulen sen nyt olevan? Ellei meidän trellinseinämme olisi ollut paikallaan, olisin lentänyt pää edellä ulos.
(Minulla oli itse laajat suunnitelmat poistaa omamme, mutta muutin mieleni tapahtuman jälkeen.)
Jos haluat vain kaiteen, sen pitäisi olla suunniteltu siihen.
Ehkä sinun trellinseinäsi kestää myös kaiteena, mutta varmista se ensin tai varmista se tarpeen mukaan.

Tältä se näyttää.
Pituus 195 cm
Pienin korkeus 137 cm
Jokainen tolppa/pinna on
30mm*55mm
Ensimmäinen pinna on kuitenkin 55*55
Kun nyin pinnoja, taipuvat etäisemmät pinnat. Kuulostaa vaaralliselta, kun sanon taipuvat, mutta eivät kuitenkaan täysin jäykkiä. Etummaiset pinnat ovat kuitenkin jäykät, ajattelen sen johtuvan relingistä, joka on ruuvattu poikittain.
Klikkaa tästä vastataksesi