4 996 lukukertaa ·
5 vastausta
5k lukukertaa
5 vastausta
6mm saneerauskipsi suoraan OSB:lle
Hei
olen laskemassa nykyisen keittiömme siirtoa ja mitat ovat millimetrin tarkkuudella, jotta nykyiset kaapit sopivat
Tällä hetkellä puuttuu noin 5 mm, jotta saan haluamani alakaapit kahden seinän väliin. Jos valitsen asentaa 6 mm remonttikipsiä OSB:n päälle tavallisen kipsin sijaan, se menee kohdalleen 5 mm varalla
Sen lisäksi, että remonttikipsi on kalliimpaa ja herkempiä, onko jotain muuta, mitä minun pitäisi ottaa huomioon?
olen laskemassa nykyisen keittiömme siirtoa ja mitat ovat millimetrin tarkkuudella, jotta nykyiset kaapit sopivat
Tällä hetkellä puuttuu noin 5 mm, jotta saan haluamani alakaapit kahden seinän väliin. Jos valitsen asentaa 6 mm remonttikipsiä OSB:n päälle tavallisen kipsin sijaan, se menee kohdalleen 5 mm varalla
Sen lisäksi, että remonttikipsi on kalliimpaa ja herkempiä, onko jotain muuta, mitä minun pitäisi ottaa huomioon?
Ole vain tarkkaavainen, sillä seinät eivät todennäköisesti ole täysin suorakulmaisia. Joten vaikka sinulla on 5 mm tilaa, se voi jo puuttua 8 mm vähän kauempana seinällä jne.
En näe mitään ongelmaa laittaa 6mm kipsilevyä OSB-levyn päälle. Mutta kuten sanottu, se vaikuttaa hieman epämiellyttävältä niin pienillä marginaaleilla. Kuinka suuret seinät ovat kyseessä ja aiotko kiinnittää niihin jotain? Toinen vaihtoehto on pelkkä kipsilevy ilman takana olevaa OSB:tä.
Kiitos vastauksesta.
Olen laskenut uudelleen vähän ja säätänyt hieman tetris-rakennelmaani, vie liikaa aikaa ja energiaa puuhata millimetrirakennelmien kanssa. Se ei ole täysin optimaalinen tilan hyödyntämisen kannalta, mutta paljon enemmän marginaalia.
Olen laskenut uudelleen vähän ja säätänyt hieman tetris-rakennelmaani, vie liikaa aikaa ja energiaa puuhata millimetrirakennelmien kanssa. Se ei ole täysin optimaalinen tilan hyödyntämisen kannalta, mutta paljon enemmän marginaalia.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Apua - remonttikipsilevy 6mm
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Limma renoveringsgipsskiva direkt på källare vägg
Isolering -
Kipsilevy 6mm pituudella 2700
Asennus remonttikipsilevy 6mm
Kipsilevy 6mm struktuuritapetin päälle, joka on vanhalla kipsillä - liimaa, kiinnitysaine vai mitä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka