Hei

olen laskemassa nykyisen keittiömme siirtoa ja mitat ovat millimetrin tarkkuudella, jotta nykyiset kaapit sopivat

Tällä hetkellä puuttuu noin 5 mm, jotta saan haluamani alakaapit kahden seinän väliin. Jos valitsen asentaa 6 mm remonttikipsiä OSB:n päälle tavallisen kipsin sijaan, se menee kohdalleen 5 mm varalla

Sen lisäksi, että remonttikipsi on kalliimpaa ja herkempiä, onko jotain muuta, mitä minun pitäisi ottaa huomioon?

Ole vain tarkkaavainen, sillä seinät eivät todennäköisesti ole täysin suorakulmaisia. Joten vaikka sinulla on 5 mm tilaa, se voi jo puuttua 8 mm vähän kauempana seinällä jne.

Ohita kipsilevy kokonaan kaappien takana, aseta 13 kipsi ala- ja yläkaappien väliin, jos aiot laittaa kaakelia.

• Tykkään
tergo ja 1 muu
  • Laddar…
En näe mitään ongelmaa laittaa 6mm kipsilevyä OSB-levyn päälle. Mutta kuten sanottu, se vaikuttaa hieman epämiellyttävältä niin pienillä marginaaleilla. Kuinka suuret seinät ovat kyseessä ja aiotko kiinnittää niihin jotain? Toinen vaihtoehto on pelkkä kipsilevy ilman takana olevaa OSB:tä.

AXS
Lisäksi on mahdollista asentaa osv palkkien väliin. Paljon työtä tietenkin, mutta jos se on vain muutamia levyjä, se on okei.

Kiitos vastauksesta.
Olen laskenut uudelleen vähän ja säätänyt hieman tetris-rakennelmaani, vie liikaa aikaa ja energiaa puuhata millimetrirakennelmien kanssa. Se ei ole täysin optimaalinen tilan hyödyntämisen kannalta, mutta paljon enemmän marginaalia. :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
AXS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.