Mietin, miten voi nähdä, onko laastissa tai tiilissä asbestia?
Meillä on tontilla kasa vanhoja tiiliä, jotka pitäisi siivota pois. En kuitenkaan uskalla koskea niihin, ennen kuin tiedän jotenkin, onko asbestiriskiä olemassa. Minulla ei ole ennakkotietoa tästä, joten arvostan todella kaikkea tietoa, jota voitte antaa. Lataan kuvia tiilikasasta ja toivon, että joku asiantuntija voi arvioida niiden perusteella, näkyykö mitään asbestipitoista. Minulla ei ole tietoa siitä, mihin tiiliä on käytetty ennen purkamista.
Ei ole perinnettä (tai toimintoa) sekoittaa asbestia tavalliseen muurauslaastiin. Asbestia on esimerkiksi käytetty erityistuotteissa kuten kaakeliliimassa.
Ok, huolimattomasti varoitetaan siitä samanarvoisesti kuin muista asbestiuhoista Työsuojeluhallituksen verkkosivuilla mielestäni. Varovaisena ihmisenä otan tietenkin varoitukset vakavasti Ymmärrän kuitenkin, että heidän täytyy mainita siitä, jos se Onkoskaan ollut olemassa.
Ok, huolimattomasti varoittaa siitä tasavertaisesti muiden asbesti uhkien kanssa Arbetsmiljöverketin verkkosivustolla minun mielestäni. Varovaisena ihmisenä otan totta kai varoitukset vakavasti Ymmärrän kuitenkin totta kai, että heidän on mainittava se, jos se Kerran on olemassa ollut.
Ikinä ei voi sulkea pois mahdollisuutta, että joku muurari ajatteli olevan mahtavaa heittää vähän asbestikuitua laastiin. Laasti sekoitettiin ennen paikallisesti. Mutta se ei ole millään tavalla standardi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.