Byggahus.se
Ja, det verkar som det. :p Den som skrivit borde ta och läsa på lite mer om JFB.

//Patrik

He he. Måste vara Google translate. :)

hahaha.. hoho.. Blir ganska kul då man använder en google-översättning utan att bry som om att dubbelkolla resultatet d^_^b

Pinsamt för den sidan.. kanske någon borde skriva till dom? (fast dom har väl antagligen ingen som kan svenska)

hehe...slå på strömmen och bom d^_^b

vad var det för fel på nattlampan som gjorde att den bommade och sen började blåsa när man tryckte på "mittknappen"?

Mikael_L
Att 20A säkringar är vanligast var nytt för mig. :O

Mikael_L skrev:
Att 20A säkringar är vanligast var nytt för mig. :O
I 115V-länder är nog 20A rätt vanligt....

:D Haha vansinnigt!

Det är inte helt ovanligt men jag tycker ändå att det är otroligt förvånande att folk publicerar saker utan att först fråga sig om det alls går att läsa. Även om denna text var uppenbart "automatöversatt" och man sedan inte skall räkna med att folk har några kunskaper om det de skriver om så borde väl vederbörande ändå läsa igenom texten och fråga sig om den går att förstå.

Äh, det är väl JAG som inte begriper.

Inte för att jag hade tänkt att kontakta vederbörande men jag undrade ändå vem som stod bakom sidan. Jag kunde inte hitta någon uppgift om detta någonstans. Det ökar ju inte trovärdigheten precis.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.