Hej,
jeg overvejer at bygge et trædæk ovenpå mit ca. 3x3 m tag. Taget hælder lidt.
to overvejelser
1. Er det i orden at placere reglarne direkte på papiret? Ja man kan jo lægge et ekstra stykke papir.
2. Hvordan fastgør man dækket smartest, så det ikke "glider" ned eller blæser væk?

Har nogen lavet lignende arbejde med succes? Jeg ville være meget taknemmelig for at høre jeres erfaringer.

Tak på forhånd
//Urban

Urban bollö Urban bollö sagde:
Hej,
jeg tænkte på at bygge en træterrasse oppe på mit ca 3x3 m tag. Taget hælder lidt.
to overvejelser
1. Er det OK at placere bjælkerne direkte på papiret? Ja man kan jo lægge et ekstra stykke papir.
2. Hvordan fastgør man dækket smartest, så det ikke "glider" ned eller blæser væk?

Har nogen gjort lignende arbejde med succes? Ville være meget taknemmelig for at høre jeres erfaringer.

Tak på forhånd
//Urban
med risiko for at man får at vide, at man har gjort noget forkert, spurgte jeg vores bygherrer om netop dette. Jeg fik rådet ekstra papir og derefter direkte på, og at det ikke behøvede at blive fikseret, da det næppe ville flyve væk på grund af vægten. Nu har det stået sådan i fem år.

Nissens
Urban bollö Urban bollö sagde:
Hej,
jeg tænkte på at bygge et trægulv oppe på mit ca 3x3 m tag. Taget hælder lidt.
to overvejelser
1. Er det OK at placere reglarne direkte på papiret? Ja man kan jo lægge et ekstra stykke papir.

Har nogen gjort lignende arbejde med succes? Ville være meget taknemmelig for at høre jeres erfaringer.

Tak på forhånd
//Urban
Jeg har tilsvarende på mit hus, men på plagetag. Jeg lagde det om for et stykke tid siden efter 16 år, og de havde lagt dækket flydende på pladen, det så rigtig fint ud under. Så lidt ekstra papir bare så kan det nok flyde. Rækværket er et U, og enderne sidder i huset.

hej Per og Nissens,

Tak for hurtige og gode svar. Det ser ud til, at jeg kun skal lægge den på pappen.
jeg vender tilbage med resultatet.

//Urban

• Synes
Nissens
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.