2,811 læst ·
12 svar
3k læst
12 svar
Tips til hvordan jeg kan pifte beslagene til tagrenderne op?
Hej!
Har I nogle tips til, hvordan jeg kan pænere disse afstandsstykker/beslag til nedløbsrørene? De har kun været oppe i nogle måneder, men er begyndt at bøje og se grimme ud.
Jeg skal tage nedløbsrørene ned på grund af maling af verandaen om en uge (kun grundet for nu), så jeg tænkte at benytte lejligheden til at finde en pænere løsning. Jeg kan overveje at snedkere noget selv eller købe noget færdigt.
Har I nogle idéer? Tak på forhånd

Har I nogle tips til, hvordan jeg kan pænere disse afstandsstykker/beslag til nedløbsrørene? De har kun været oppe i nogle måneder, men er begyndt at bøje og se grimme ud.
Jeg skal tage nedløbsrørene ned på grund af maling af verandaen om en uge (kun grundet for nu), så jeg tænkte at benytte lejligheden til at finde en pænere løsning. Jeg kan overveje at snedkere noget selv eller købe noget færdigt.
Har I nogle idéer? Tak på forhånd

Hvorfor ikke fastgøre direkte på stolpen?
Et kort lige mellemstykke midt i S-buen deroppe plejer man at have. Så kommer beslagene tæt ind mod stolpen, og du behøver ingen afstandsstykker.
Hvis du skærer lidt af nedløbsrøret i nederkanten, kan du få den nederste bøjning op, så den går fri af terrassen.
Hvis du skærer lidt af nedløbsrøret i nederkanten, kan du få den nederste bøjning op, så den går fri af terrassen.
D Dublin sagde:
Sådan ville jeg også have løst det. Så kommer udløbet nogle cm højere, men det spiller jo ingen rolle.S Stuff sagde:
Tak, det var et godt forslag! Et andet alternativ er vel at fræse en halvcirkel ud i terrassen, hvis jeg kan komme til med håndoverfræseren.S Stuff sagde:
Klik her for at svare