Har I nogle tips til, hvordan jeg kan bygge en flot opbevaring under min kældertrappe? Gerne hvis I har nogle smarte løsninger med tegninger, hvor jeg kan tilpasse det, så det passer til mine mål.

Enten blot hyldevariant med døre, eller med udtrækkelige skuffer. Øverst til venstre tænkte jeg at vinkle og erstatte gruppetavlen, så den vender ud mod gangen.

Sofaen skal naturligvis ikke være der senere :)

Trappeopgang i kælder med sofa nedenunder, farverige puder på sofaen. Vægg og trappe i hvid. Snak om opbevaring og renovering af området. Sofa under en trappe i en kælder med puder og et el-skab på væggen. Klar til ombygning til opbevaring. Brun sofa placeret under en trappe i en kælder med flere farverige puder. Tæppe på gulvet og trådens emne omhandler opbevaringsløsninger.

En måde er at placere udtrækkelige skabe i aftagende størrelse ved siden af hinanden. Der findes høje af den slags til tøjopbevaring, med hylder mm. Selv har jeg bygget spisekammerskuffer til køkkenet (se billede), krydsfinerkasser som rummer udtrækkelige skuffer, meget praktisk. Skal det fungere og ikke blive verdens støvsamling, bør du nok sætte stødtrin i trappen.

Uddragbar køkkenskuffe med forskellige fødevarer og krydderier i en trækonstruktion under en skrå væg. Praktisk skabelse af plads i et køkken.

• Synes
MmeMim og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.