Hej forum!
Jeg overvejer at bygge en mur rundt om min parkering med murblokke fra Byggmax (typ 435×270×150 mm med låsklakker). Er der nogen, der har erfaring med dem? Har I billeder af jeres projekter? Skal man fylde hullerne med noget materiale? Alle tips og tricks værdsættes, især når det gælder mure, der skal kunne modstå noget tryk og holde sig pæne rundt om en parkeringsplads.
Mvh!
Jeg overvejer at bygge en mur rundt om min parkering med murblokke fra Byggmax (typ 435×270×150 mm med låsklakker). Er der nogen, der har erfaring med dem? Har I billeder af jeres projekter? Skal man fylde hullerne med noget materiale? Alle tips og tricks værdsættes, især når det gælder mure, der skal kunne modstå noget tryk og holde sig pæne rundt om en parkeringsplads.
Mvh!
Du fylder hulrummene med makadam eksempel men efter første række lægger du geonät.F fjompan sagde:Hej forumet!
Jeg overvejer at bygge en mur rundt om min parkering med murblokke fra Byggmax (typ 435×270×150 mm med låsklackar). Har nogen erfaring med dem? Har I billeder af jeres projekter? Skal man fylde hulrummene med noget materiale? Alle tips og tricks værdsættes, særligt når det gælder mure der skal klare lidt tryk og holde pænt rundt om en parkeringsplads.
Mvh!
Klik her for at svare