Hej, vi skal bygge en terrasse, som vil være cirka 80 cm over jorden, og vi vil ikke have træunderlag, men vil have gulvet i beton. Er der nogen, der har tips eller holdninger til dette? Vi vil bygge fundamentet i træ som en almindelig veranda/altan, men derefter vil vi som sagt støbe gulvet i beton.
Er det helt "off the charts" at gøre sådan?
Er det helt "off the charts" at gøre sådan?
Nu nævner du noget, der er helt nyt for mig.. ved ikke hvad dette er, men det skal jeg straks tjekke ud! 
Jeg byggede en mur med skalfyld, som jeg derefter fyldte op indenfor, før jeg støbte terrasse....

Dette med L-støtte som en mur kan jo absolut fungere. Hvad er det for isolering du mener? Hvordan og hvor skal man lægge den? Og så skal jeg bare fylde op med grus? Lyder jo "enkelt" faktisk 
Det vil jo kræve en del tungt artilleri med tanke på vægte og sådan, men det kan man jo sikkert få lejet. Skal man forberede jorden på nogen måde for dette? Igen med tanke på vægt... huset har kælder og dermed dræning...
Det vil jo kræve en del tungt artilleri med tanke på vægte og sådan, men det kan man jo sikkert få lejet. Skal man forberede jorden på nogen måde for dette? Igen med tanke på vægt... huset har kælder og dermed dræning...
Klik her for at svare