Hej,

Jeg har en trappe, hvor jeg gerne vil have noget mellem trinnene, men vil ikke lukke det med stødtrin. Kan nogen hjælpe mig med hvordan man får fat i den del på billedet som peges på? forslag til hvordan man bygger det selv, hvilke værktøjer man eksempelvis har brug for?
Tak på forhånd!

• Trætrappe med rektangulære håndlister og boghylder i baggrunden. En rød pil peger mod et metalgitter mellem trappetrin.
Den der trappe er ikke børnesikker må ikke være mere end 10 cm mellem trinene Trætrappe med brede åbninger mellem trinene, dekorerede vægge med blomstermotiver.

Bo arnold Bo arnold sagde:
Den der trappe er ikke børnesikker må ikke være mere end 10 cm mellem trinene [billede]

Sådan ser min trappe ud, det er nemt at sætte en liste under trinene, så der bliver 10 cm imellem.

Bo arnold Bo arnold sagde:
Den der trappe er ikke børnesikker, må ikke være mere end 10 cm mellem trinene [billede]
Tak for informationen, selv om det ikke var det mit spørgsmål handlede om. Jeg er klar over kravet, trappen på billedet er ikke min trappe, men er et billede fra nettet. I min trappe er der 8 cm mellem trinene men åbent, og jeg vil have stålstavtjofräset mellem plantrinene i stedet for et almindeligt stødtrin. Ved du, hvor man kan få fat i den?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.