A
Hej!
Jeg er flyttet ind i et rækkehus, der er bygget i 1951, to etager plus kælder. Jeg har åbnet en skydedør mellem to rum på første etage (pink markering). Jeg er ikke sikker på, at det altid har været en skydedør, men der har altid været en dør der. Hele åbningen er nu ca. 160 cm bred, og så åbnede vi 20 cm mere ovenfor døren. Byggeren sagde, at det ikke er en bærende væg. Jeg vil gerne dobbeltjekke dette på dette forum også. Se billeder.

• Plantegning af et to-etagers rækkehus med en lyserød markering, der viser en åbning mellem to rum på første etage.
  • Plantegning af et to-etagers rækkehus bygget i 1951, med markeret placering af en skydedør i første salens rumlayout.
  • Åben væg i et rum med parketgulv, viser eksponeret murværk og en stige mod væggen. En kost står på gulvet nær en radiator under et dobbeltvindue.
  • Åbning i indvendig mur efter fjernelse af skydedør i radhus fra 1951, viste mursten og værktøj nær gulvet.
  • Udvidet døråbning med synlige mursten og træramme i et hus fra 1951, viser strukturens indre materialer og byggeri detaljer.
  • Åbnet væggeafsnit med synlige mursten og træramme, del af væg åbnet mellem to rum i radhus fra 1951, kig gennem åbningen mod en dør i baggrunden.
Senest redigeret af en moderator:
BirgitS
Det går nok ikke at se ud fra de tegninger og billeder. Man har brug for tekniske tegninger.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.