Bedste svar
Helt almindelig beton fra 60'erne
Hvor har du fundet den?
Og frem for alt, stop med at læse og bekymre dig om alt muligt, der eventuelt kan dukke op.
Blå ytong er porøst, og der er ingen synlige sten i materialet, og det er så let, at det flyder
Hvor har du fundet den?
Og frem for alt, stop med at læse og bekymre dig om alt muligt, der eventuelt kan dukke op.
Blå ytong er porøst, og der er ingen synlige sten i materialet, og det er så let, at det flyder
Jeg er lidt nervøs af mig (lille baby hjemme) og uvidende om området, tak fordi du beroligede migGoC sagde:
Der findes mange andre ting, som er farligere for en baby, end hvad huset er bygget af.M majling sagde:
For øvrigt er babyer meget hårdføre væsener, får de bare mad, søvn og omsorg, så vokser de og trives lykkeligt uvidende om forældrenes bekymring
For at berolige endnu mere kan man jo sige, at det at ryge er cirka 10 gange farligere end forhøjede radonværdier i sin bolig, forudsat at du allerede er ryger. Er du ikke-ryger, kan du sandsynligvis leve i en bolig med forhøjede radonværdier uden at mærke noget overhovedet.M majling sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur löser jag det här?
Grund & Markarbeten -
Avlopp i plast hur ansluta mot gamla gjutjärn när det ser ut såhär?
Vatten & Avlopp -
Kakel. Så här ser det ut efter att det är klart. Ser det proffsigt ut?
Badrum -
Kan jeg købe sådan en panel / hvordan fræser jeg den selv?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Ser ni nått fel med det här taket ?
Tak & Vind