3,056 læst ·
4 svar
3k læst
4 svar
Se forskel mellem gran og fyr. Hvordan gør jeg?
Da mener jeg ikke ude i skoven, eller den der med lys i omkring jul. Men når træet er blevet en høvlet planke.
Nu vil jeg kunne sige, at det der er en fyrreplanke, men det der er gran. Nu har jeg ingen som helst anelse.
Nu vil jeg kunne sige, at det der er en fyrreplanke, men det der er gran. Nu har jeg ingen som helst anelse.
Nu har jeg kigget på nogle brædder, og det er jo tydeligt, når jeg sammenligner.
Men hvis jeg bare står og kigger på en del af stammen, som for eksempel et stykke lægte?
Men hvis jeg bare står og kigger på en del af stammen, som for eksempel et stykke lægte?
Renovatør
· Uppsala
· 2 088 indlæg
Det er vel aldrig muligt til 100%, men jeg ville sige, at gran generelt er lysere/gulere og fyr trækker mod rød. Gran har flere, mørkere og størrelsesmæssigt mindre knaster. Er det relativt nyligt skåret, lugter jo fyr og gran forskelligt også.
Sniffe mig til, hvad der er gran eller fyr! Selvfølgelig! Det skal jeg lære mig.Henningelvis sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Penselskillnad: Skillnader mellan Anza Platinum och Anza Elite?
Färg, Måla & Tapetsera -
Skillnad mellan målningsklasser
Färg, Måla & Tapetsera -
Någon som förstår skillnaden mellan LK ArcSense och ArcTune?
Värme allmänt -
Gör glipan mellan golv och vägg i våtrum någon praktisk skillnad i senare skede?
Badrum -
Vad är det för skillnad mellan olika tillverkares Eurocone PEX kopplingsset?
Värme allmänt