Hej,

hurtige svar ønskes, har håndværkere på plads og på vej i denne uge.

Hus fra 1945, skrånende med kælderplan og beboelsesplan. På beboelsesplanet skal vi støbe EPS for derefter at kunne flydespartle og til sidst lægge klinker i ishall og badeværelse.

jeg har fjernet høvlspånerne mellem gulvbjælkelaget. Fliselæggeren sagde, at jeg skulle beklæde alt med plastik. Det er gjort.
Men VVS'eren påpegede i dag, at der er risiko for indelukket fugt, når tætningslaget kommer på i badeværelset efterfølgende.

hvad siger ekspertisen? Skal jeg bruge noget andet end diffusionslukket plastik?

hjælp Bitte!

Viktor.J Viktor.J sagde:
Hej,

hurtige svar ønskes, har håndværkere på stedet og på vej i ugen.

Hus fra 1945, sutteræng med kælderplan og beboelsesplan. På beboelsesplanet skal vi støbe eps for derefter at kunne flydespartle og til sidst lægge klinker i ishallen og badeværelset.

jeg har fjernet kuttersavsmuld mellem gulvstrøkonstruktionen. Fliselæggeren sagde, at jeg skulle beklæde alt med plastik. Det er gjort.
Men VVS'eren påpegede i dag, at der er risiko for indespærret fugt, når tætningslaget kommer på i badeværelset senere.

hvad siger ekspertisen? Skal jeg tage noget andet end diffusionslukket plastik?

helpf Bitte!
Her kan du læse om, hvordan du skal støbe med EPS under forskellige forudsætninger.
https://www.epscement.com/epscement-applikationer

T Tompafix sagde:
Her kan du læse om, hvordan du skal støbe med EPS under forskellige forudsætninger.
[link]
tak!

det hele endte med, at jeg fandt meget god information på GVK’s hjemmeside. Der fremgår det, at det IKKE skal være aldersbestandig plast. Så jeg tog af sted og købte ”tyndere og ikke aldersbestandig plast” og gjorde det hele om.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.