Har renoveret stuen og der blev det et lag renoveringsgips på en væg. Eksisterende foder sidder tilbage og ser pænt ud, men jeg er lidt usikker på, hvordan jeg skal gøre nederst.
Hvordan løser jeg bedst samlingen mellem karm og gips?
Bare spartle med snedkerspartel og male? Eller findes der en bedre metode. Det kommer en vindueskarm udenpå med lidt mellemrum for luft fra radiatoren under.
Hvordan løser jeg bedst samlingen mellem karm og gips?
Bare spartle med snedkerspartel og male? Eller findes der en bedre metode. Det kommer en vindueskarm udenpå med lidt mellemrum for luft fra radiatoren under.
Jeg ville have lavet en vinduesbænk i MDF og ladet den stikke ud max 20mm uden for vægliv.B Baskavoda sagde:Har renoveret stuen, og der blev det et lag renoveringsgips på en væg. Eksisterende foder sidder tilbage og ser pænt ud, men jeg er lidt usikker på, hvordan jeg skal gøre nederst.
Hvordan løser jeg bedst fugen mellem karm og gips?
Bare spartle med snedkerspartel og male? Eller er der en bedre metode. Der kommer en vinduesbænk udenpå med lidt mellemrum for luft fra radiatoren under.
Du kan lime den fast for at slippe for skruehovederne.
B Baskavoda sagde:Har renoveret stuen og der blev det et lag renoveringsgips på en væg. Det eksisterende foder sidder tilbage og ser pænt ud, men jeg er lidt usikker på, hvordan jeg skal gøre forneden.
Hvordan løser jeg samlingen mellem karm og gips bedst?
Bare spartle med snedkerspartel og male? Eller er der en bedre metode. Der kommer en vindueskarm udenpå med lidt mellemrum for luft fra radiatoren under.
Klik her for at svare