Hej.
Jeg har en væg i kælderen, hvor der engang var en garageport. Døren er blevet muret til, men skal pudses. Men den gamle port er pudset næsten 3 cm ind fra den øvrige væg. Spørgsmålet er, om det er muligt at pudse denne op, så jeg kan flise væggen bagefter, og i så fald hvordan? Eller bliver det for tykt med puds? Jeg vil helst ikke lave en ny væg, da det er en kælder... Jeg ved ikke, hvilken maling der er på væggen, blå mat maling, ikke plastikmaling. Formodentlig malet i forbindelse med opførelsen af saunaen, som er fjernet i dag.
Jeg har en væg i kælderen, hvor der engang var en garageport. Døren er blevet muret til, men skal pudses. Men den gamle port er pudset næsten 3 cm ind fra den øvrige væg. Spørgsmålet er, om det er muligt at pudse denne op, så jeg kan flise væggen bagefter, og i så fald hvordan? Eller bliver det for tykt med puds? Jeg vil helst ikke lave en ny væg, da det er en kælder... Jeg ved ikke, hvilken maling der er på væggen, blå mat maling, ikke plastikmaling. Formodentlig malet i forbindelse med opførelsen af saunaen, som er fjernet i dag.
Jeg undrer mig også over, hvad man udjævner en lecamur med, hvis man har til hensigt at flisearbejde? Bruger man almindelig puds? Eller er det en mere sofistikeret keramisk afretningsmasse?
Jeg tænkte B-brug. Men kom på at jeg måske skal banke al n eksisterende brug ned i så fald?
Hmm den er slet ikke som plastfarven jeg havde i det andet rum. Mat og holder ikke "sammen". Hvordan tester jeg det?
Har allerede fået på 2 lag puss, tak alligevel 
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Fix i kælder, hvordan gå videre for at pudse dette op?
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Putsa om fasad - tilläggsisolera?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Putsad sockel - hur ta bort färg, jämna till och fixa sprickor?
Grund & Markarbeten -
Jämna till putsad (?) stenvägg i källare
Färg, Måla & Tapetsera -
Pudse/jævne kældervæg
Byggematerialer & Byggeteknologi