2,209 læst ·
18 svar
2k læst
18 svar
Nogen asbest risiko? Mærkelig isolering i loftet. En masse naturmateriale.
Ingen kan sige, hvad der findes eller ikke findes i det der skidt.
Uanset hvad, så ville jeg fjerne det så hurtigt som muligt og erstatte det med korrekt isolering. Risikoen er, at det ikke isolerer tilstrækkeligt og at udskifte det kan betale sig selv på en måned eller to.
Maske ville jeg have brugt, for der kan være hvad som helst i det der.
Uanset hvad, så ville jeg fjerne det så hurtigt som muligt og erstatte det med korrekt isolering. Risikoen er, at det ikke isolerer tilstrækkeligt og at udskifte det kan betale sig selv på en måned eller to.
Maske ville jeg have brugt, for der kan være hvad som helst i det der.
Topp!Dr Benz sagde:
Ingen kan säga vad som finns eller inte i det där skitet.
Oavsett vad så hade jag tagit bort det så fort som möjligt och ersatt med korrekt isolering. Risken är att det inte isolerar tillräckligt och att byta ut det kan betala sig själv på en månad eller två.
Mask hade jag använt för det kan finnas vad som i det där.
Köper ett 15 pack FFP3 masker från biltema. Nog en vettig investering
Isolering borde vara lugnt. Är boyta över, behöver nog inte ens isoleras.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 610 indlæg
"Byggmästarblandningen" kan indeholde hvad som helst. Jeg fandt asbest I vores hus i form af synlige rester af asbestpapir, som blev brugt til at isolere mellem skorsten og bræddeindklædning.
Man kan vel sige, at det er mere eller mindre sandsynligt afhængigt af, hvordan blandingen ser ud.
Man kan vel sige, at det er mere eller mindre sandsynligt afhængigt af, hvordan blandingen ser ud.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 610 indlæg
Er jo klassificeret i henhold til samme krav, burde vel være det samme?imported_Benno sagde:
Tror klassificeringen helt er baseret på mikron størrelse af filter, dvs enten virker de eller også virker de ikke. Men jeg kan måske tage fejl der?